Nieuws
Cyberpunk 2077 Wallpaper

Cyberpunk 2077 heeft de meeste leeftijdskeuringen binnen

Moet 17 september uitkomen

Geschreven door Zoë Bonefaas op
Cyberpunk 2077 heeft in de meeste landen al een leeftijdskeuring gekregen. Dat laat Adam Badowski, de regisseur van Cyberpunk 2077, weten via Twitter.

Wat de leeftijdskeuring is laat CD Projekt Red nog niet los, maar wat hij wel via Twitter laat weten is dat de keuring in de meeste landen is voltooid. De tweet is een vervolg op een bericht uit maart waarin Badowski laat weten dat ze de game hadden opgestuurd naar degenen die over dat oordeel gaan, dat ze bezig waren met het verfijnen van de technische aspecten van de game en al bezig waren met testen. De tweet is hieronder te bekijken.

CERO, de Japanse keuringsinstantie voor videogames, is tijdelijk dicht vanwege het coronavirus. Het bedrijf gaat voor één maand dicht. De kans is aanwezig dat sommige games vertraging oplopen als de keuring niet tijdig plaatsvindt. In het geval van Cyberpunk 2077 lijkt dit echter niet het geval te zijn.

Cyberpunk 2077 komt 17 september uit op de PlayStation 4, Xbox One en pc. Een gratis upgrade van de Xbox One-versie voor de Xbox Series X is vanaf de launch van de nieuwe console beschikbaar.

Dit artikel delen:

Lees meer

Update: Assassin's Creed 2 nu gratis beschikbaar op Uplay Win de Final Fantasy 7 Limited Edition Soundtrack op vinyl
13

Reacties op: Cyberpunk 2077 heeft de meeste leeftijdskeuringen binnen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Ulysses

    • 14 april 2020 16:37
    Hoe kan dit bedrijf deze game nu zonder VR uitbrengen? Na HL A wilt toch niemand nooit geen pannekoekgames meer spelen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 14 april 2020 19:11
    @Ulysses Nee dankje. Gewoon de pannenkoeken manier.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 14 april 2020 19:17
    @Ulysses kansloos bericht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kenikjou?

    • 14 april 2020 21:15
    Met zo’n helm op als je in vr speelt zie je er eerder uit als een pannenkoek. @Ulysses

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 14 april 2020 22:30
    @Ulysses Volgens mij wil iemand even pochen met t feit dat ie een vr set heeft.
    Leuk voor je jongen.
    Probleem is dat ik er niet tegen kan. Als wat mijn ogen zien en wat mijn evenwichtsorgaan voelt niet met elkaar overeen komen wordt ik kotsmisselijk.
    Dus ik speel wel lekker pannenkoek (het is pannenkoek, niet pannekoek sinds men jaren geleden inmiddels al de nieuwere spelling heeft aangenomen. En als niemand nooit meer iets wil spelen betekend dat dus dat ze het juist wel willen spelen.)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ruygy

    • 15 april 2020 02:30
    @darkmanwls word ik kotsmisselijk niet wordt… is al een tijdje nieuwe spelling Pannenkoek… al je ander spelfouten laat ik even in het midden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 15 april 2020 11:16
    @Ruygy andere spelfouten, niet ander spelfouten. :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 15 april 2020 15:37
    @Ulysses Bah VR, heel de tijd zo`n stomme helm op. Nee dank je! Graag de pannenkoeken manier hier, lekker ontspannen op de bank zitten.

    Voor mij gaat VR pas echt werken als het in normale-bril formaat beschikbaar komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 14 april 2020 18:47
    Ik zou deze game heel graag op de pannenkoek manier willen spelen, lekker ontspannen met muis en keyboard ipv zo’n helm de hele tijd op je kop en twee schermpjes pal voor je ogen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • kwdtje

    • 15 april 2020 08:57
    Zo te lezen hebben hier weinig mensen ervaring met VR. Sinds ik Half Life Alyx heb geprobeerd ben ik helemaal om, het is een hele nieuwe manier van beleven. Cyberpunk zou zich hier uitstekend voor lenen, dus wie weet komt er in de toekomst een VR modus.

    En dat misselijk worden, dat is vooral in het begin. Rustig opbouwen en je gaat het steeds beter beleven. Ik had er gelukkig heel weinig last van, alleen van zeebenen in het prille begin.

    Neemt niet weg dat gamen in 2D ook nog steeds leuk is, meer voor de ontspanning. VR is beleven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 15 april 2020 14:26
    @kwdtje
    Cyberpunk zou zich hier uitstekend voor lenen, dus wie weet komt er in de toekomst een VR modus.
    Oh echt? Jij hebt de game dus al gespeeld? Cool zeg. Anders kan je namelijk nooit weten of een game zich leent voor VR. Dat het first-person is wil niet automatisch zeggen dat de game zich uitstekend leent voor VR.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 15 april 2020 15:48
    @niqomipa Wat ik al eerder zei in t ff7 remake artikel over mensen en voorbarige conclusies trekken. Die opmerking is veel inzetbaar :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • kwdtje

    • 15 april 2020 16:12
    @niqomipa Ik weet niet wat ik je misdaan hebt waarom je mij zo aanvalt, maar goed. Ik zal het anders verwoorden:

    Mij lijkt het gaaf om in VR door de wereld van Cyberpunk te kunnen lopen, zoals in Skyrim of Alyx. Dus ik hoop dat ze in de toekomst een VR modus maken.

    Ik snap echt niet waar die haat tegen VR vandaan komt…