Nieuws
Crackdown

Crackdown nu gratis te downloaden op Xbox-consoles

Derde deel in de franchise verschijnt volgende week

Geschreven door Michel Musters op
De Xbox 360-game Crackdown kan nu gratis gedownload worden via de online winkel op Xbox One en Xbox 360.

Dit om de aankomende release van Crackdown 3 op 15 februari te vieren. Aangezien het langverwachte derde deel over een week beschikbaar is, kan iedereen nu gratis het spel waar de franchise mee begon spelen.

Crackdown 3 komt uit voor Xbox One en pc. De franchise laat spelers een agent met superkrachten besturen, waardoor er op gebouwen geklommen en gesprongen kan worden en er diverse grote objecten, zoals auto's, naar vijanden gegooid kunnen worden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ontwerp een eigen ziekenhuis met gratis update voor Two Point Hospital Assassin’s Creed 3 Remastered komt op 29 maart uit
9

Reacties op: Crackdown nu gratis te downloaden op Xbox-consoles

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • hulstpower

    • 7 februari 2019 10:13
    Had hem al tijdje terug gratis gedownload op de xbox one.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 7 februari 2019 10:55
    @hulstpower ja dat was ergens in november 2018…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 7 februari 2019 15:21
    @casualkiller Deze keer is de reden: "To celebrate the launch of Crackdown 3, we are giving away the original Crackdown for free! Play it on Xbox One with Backward Compatibility" Source: Major Nelson twitter

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rvdno

    • 7 februari 2019 13:00
    Alleen een beetje jammer dat je een creditcard nodig hebt om hem te downloaden. Mensen zonder kaart hebben er dus niks aan (igg op een xbox one niet).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • keenan

    • 7 februari 2019 13:07
    @rvdno kan hem gewoon Downloaden zonder kaart Maar iK gebruik PayPal of ideal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 7 februari 2019 16:47
    @keenan
    Ideal kan volgens mij alleen maar als je een 360 heb met 360 games. Niet via de One of Microsoft.com. Is ook het meest rare van de xbox vindt ik zelf. Ze kunnen zoveel meer geld binnen harken met de backwards compatible games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rvdno

    • 7 februari 2019 14:11
    Ohh kan je even een pm sturen hoe ik dat doe dan??

    Thanks!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 7 februari 2019 14:39
    @rvdno https://support.xbox.com/nl-NL/billing/payment-and-purchases/use-paypal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rvdno

    • 8 februari 2019 15:43
    @Paxopoxo

    Thanks! zal het straks eens bekijken. Nooit te oud om iets te leren he ;)