Een interview met de makers van Crackdown is online gezet door Eurogamer. Dit interview laat goed zien wat de visie was van de mensen van Realtime Worlds toen ze Crackdown ontwikkelden.
Ook onthult het interview een aantal specifieke elementen die we kunnen verwachten in de extra content die nog uitgegeven gaat worden. Zo zullen er nieuwe co-op missies worden geïntroduceerd, alsmede missies waarin twee mensen tegen elkaar kunnen spelen. We nemen aan dat het hier gaat om meer dan alleen races. Een aantal co-op missies hebben hun oorsprong in de verschillende filmpjes op youtube, waarin door de gamers zelf geïntroduceerde minigames zijn te zien.
En een voor de kenners grote aanwezige fout zal in één van de eerste gratis download-packs worden verholpen. En dat is de optie om eindbazen te resetten. Momenteel is het na het uitspelen van de game alleen mogelijk om vijandelijke bendes, exclusief eindbazen, weer in te schakelen. Het weglaten van deze optie was een "cock-up" van en niet nader te noemen persoon in het ontwikkelteam. Een extra, nog niet onthulde, mode kunnen we in deze update ook verwachten.
Lees hier het hele interview.
Reacties op: Crackdown interview onthult meer over extra content
Waz
Melle Smid
Concrete
Skyx NL
die moet het zijn :S
Topic
kun je met dit nieuwe content ook die 1000 punten dan unlocken?
MarkMan84
PjotrStroganov
Crackdown is een van de eerste games die gebruik maakt van deze nieuwe regel.
fant
Enneh, ik wil split-screen co-op!!!
had ik hem gekocht, een vriend uitgenodigd, kom ik erachter dat er geen split-screen inzit…
had ergens gelezen van wel, maarja, heb geen spijt ofzo…
Call of War
Call of War
[CyW]-=BigBear=-
marco91
daar heb je je antwoord, maar is wel stukken beter dat je de einbazen kunt resetten want dan krijgt de game toch weer wat meer replay waarde
Crazyforyou
Crazyforyou
Sasuke
Ik kan maar niet genoeg krijgen van Crackdown ook al 'lijkt' of 'is' het de hele tijd hetzelfde (knallen, gooien, jumpen).
Waarom ben ik toch zo gek van free-roam games? Oh ja… Omdat de meeste ook goeie games zijn…
RadiuZ
Since nothing's announced for the forthcoming downloadable content I have to be careful what I say about it, but flying vehicles are something that we initially decided to steer well clear of. As it happens that latter concern was irrelevant because, as you can see in the finished game, the existing engine can handle immense draw distances and rapid streaming… so airborne antics is definitely not off the table going forward.
Artisjok
inoj
Transfixer