Nieuws

Crackdown 3 uitgesteld naar de lente van 2018

Geen lancering naast Xbox One X

Geschreven door Michel Musters op
Crackdown 3 is uitgesteld naar de lente van 2018, zo heeft Microsoft aangekondigd.
De game had eigenlijk op 7 november uit moeten komen. "De campagne, de co-op en Wrecking Zone-modus van Crackdown 3 gaan naar de lente van 2018 zodat we het spel zo geweldig maken als fans verwachten", aldus een Tweet van Microsoft Studios Publishing-manager Shannon Loftis.


Loftis laat aan Polygon weten dat Crackdown 3 een "ambitieuze game is" en dat de ontwikkelaar zeker wil weten dat de balans tussen de drie modi van de game in orde is. "We denken dat het spel de tijd verdient die we het geven."

Crackdown 3 is al geruime tijd in ontwikkeling en werd op E3 2014 aangekondigd. De game had tegelijk moeten lanceren met de Xbox One X, de krachtigere Xbox One-console die onder andere 4K-graphics weergeeft.

Dit artikel delen:

Lees meer

Cyberpunk adventure Technobabylon nu uit op iOS Nieuwe Planet of the Apes-game aangekondigd
8

Reacties op: Crackdown 3 uitgesteld naar de lente van 2018

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • KratosFever

    • 17 augustus 2017 09:14
    Terry Crews +1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 17 augustus 2017 11:47
    2017 is nu officieel het slechste ms gamejaar ooit , zoveel gecancelde games , geen exclusives en nu dit weer , en ik zat serieus te overwegen een xbx te halen met crackdown 3… Nou, misschien volgend jaar dan maar!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 17 augustus 2017 14:02
    Wel potverdomme

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 17 augustus 2017 16:29
    Ze gaan de destructie engine ook in de singleplayer invoeren. Ze hebben teveel klachten gekregen omdat die hoge skyscrapers alleen in de multiplayer totaal verwoestbaar zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bokahara

    • 17 augustus 2017 17:36
    weet je welk ander spel uitstel nodig had? mass effect andromeda. en het was gewoon pas half klaar toen het dan eindelijk uitkwam. waarom heb ik zon donkerbruin vermoeden dat dit hetzelfde verhaaltje is?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 17 augustus 2017 17:38
    Slechte zaak van ms zeg. Ik zelf zit niet op de game te wachten maar hoop dat het nu wel klaar is met uitstellen daar bij ms

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 17 augustus 2017 18:41
    Het uitstellen van RDR 2 werd niet zo negatief ontvangen. Nog eerder goed bevonden. Waarom hier niet dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 17 augustus 2017 19:54
    Omdat ms al aardig onder vuur ligt met elke uitstel dus dan zal dit niet echt helpen. Ik ben trouwens een xbox fan hoor. Ik vind het een heerlijk console maar willen ze een beetje gaan verkopen kunnen ze dit niet gebruiken