Nieuws
Counter-Strike

Counter-Strike: Global Offensive vanaf nu gratis beperkt speelbaar

Alleen tegen bots

Geschreven door Michel Musters op
Counter-Strike: Global Offensive heeft nu een free-to-play-versie, waarin men het alleen tegen bots op kan nemen.

In de gratis versie kan alleen tegen computergestuurde tegenstanders gestreden kunnen worden. Daarnaast kan men in deze versie ook competitieve wedstrijden bekijken.

Om online te kunnen gamen met en tegen andere spelers, moet de volledige versie gekocht worden. Die is op moment van schrijven 12,49 euro op Steam.

Counter-Strike: Global Offensive is de meest recente versie van de klassieke multiplayershooter Counter-Strike. De game staat bekend om de snelle schietactie tijdens potjes waarin spelers worden onderverdeeld in terroristen en agenten, die elkaar uit moeten schakelen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Battlefield V-bèta krijgt filter voor grof taalgebruik Rayman wordt een speelbaar personage in vechtgame Brawlhalla
17

Reacties op: Counter-Strike: Global Offensive vanaf nu gratis beperkt speelbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Marcus88

    • 3 september 2018 09:50
    dit voelt wel echt als een clickbait titel.. denk niet dat veel mensen geïnteresseerd zijn in bots -____-

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 3 september 2018 21:39
    @Marcus88 Nouja, is erg handig om maps te leren kennen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 3 september 2018 10:16
    Ik wil het graag even over Firewall:Zero Hour hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 3 september 2018 10:17
    "Counter-Strike: Global Offensive vanaf nu gratis BEPERKT speelbaar"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • battlefield_4

    • 3 september 2018 11:44
    @darkmanwls zou indd een betere titel zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 3 september 2018 15:54
    @darkmanwls

    Ik heb de titel aangepast. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • misjnoe

    • 3 september 2018 12:33
    Ik kan me haast niet voorstellen dat Valve denkt dat mensen nieuwsgierig raken naar de game door tegen bots te spelen. Anyway, €13 is een koopje voor één van de beste shooters ooit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 3 september 2018 14:41
    @misjnoe mwa. Een van de beste shooters ooit is natuurlijk een kwestie van mening. Ik vind 't een verschrikkelijk spel. Er zijn naar mijn mening veel betere shooters.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 3 september 2018 16:55
    @darkmanwls Wat competitieve online shooters betreft is het zo'n beetje de enige die er toe doet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 3 september 2018 19:39
    @chemicalscum Dat kan wel zo zijn, maar dan nog is "goed" een mening. geef mij maar quake of unreal tournament. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 3 september 2018 21:35
    @darkmanwls Ik denk dat je best objectief kunt zeggen dat het allemaal goede games zijn. Maar geef mij maar Counter-Strike. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 4 september 2018 09:13
    @chemicalscum Nou nee, ik vind counter strike echt verschrikkelijk en zie er echt de lol niet van in. Maar jij mag m uiteraard wel leuk vinden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 4 september 2018 16:34
    @darkmanwls Dat is aardig dat dat mag van jou! Alleen.. het feit dat jij de lol er niet van inziet zegt weinig objectiefs over de game. CS is niet voor iedereen weggelegd, dat is altijd wel zo geweest, door de erg fanatieke (lees toxic) community. Niet makkelijk om in te komen voor newbies, maar als je over die drempel bent is er geen weg terug. Persoonlijk vind ik bijna elke online fps maar vlak en eentonig en dat komt echt door CS.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 4 september 2018 17:54
    @chemicalscum maar dan verwar je goed met populair, goed is een relatieve term

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 5 september 2018 05:32
    @darkmanwls Nee hoor, ik verwar goed niet met populair. Ik zeg dat iets objectief goed kan zijn, ook als het je smaak niet is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 3 september 2018 17:29
    @misjnoe Ik denk dat het meer gaat om de gratis GOTV dan om de gameplay vs bots. Gericht aan mensen die wel naar de Majors kijken, maar zelf het spel niet spelen. Maar ik snap het ook niet helemaal, CS:GO is altijd al een koopje geweest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HunterSeeker

    • 3 september 2018 12:45
    Op een lan speel ik vaak met vrienden vs bots, maar dat kan met deze versie ook niet.
    Ik zie het eerder als een demo om een beeld te krijgen en voor de echte ervaring mogen er centjes neergelegd worden.