Nieuws
PlayStation 5

Update: Loting voor PlayStation 5-consoles bij Coolblue gestart

Maak kans om een PS5 te kopen

Geschreven door Redactie Gamer.nl op
De loting voor de PlayStation 5-consoles bij Coolblue is eerder gestart. Vanaf vandaag kunnen geïnteresseerden meedoen aan de loting via de Coolblue-app. 

In totaal zijn er 1600 consoles met disc beschikbaar, het gaat hier wel om verschillende bundels met Fifa 2021, Spider-Man: Miles Morales, Call of Duty: Black Ops Cold War, een koptelefoon of een extra controller. In de app moet men zoeken naar PlayStation 5 om bij de pagina van de loting te komen. Meedoen aan de loting kan tot en met 8 maart 10:00 uur. 

Altijd op de hoogte zijn van de nieuwe PS5-voorraad? Check ons artikel PlayStation 5 kopen: Alle winkels en informatie op een rij met hierin de splinternieuwe Stock Alert-tool!

Origineel bericht: Er gaat toch wel een Coolblue-loting plaatsvinden, namelijk op 8 en 9 maart.

Dat meldt Martin Verschoor, algemeen hoofdredacteur van Power Unlimited, in een tweet. Volgens de bron van Verschoor vindt de loting van de PlayStation 5's plaats op 8 en 9 maart. 

Volgens gamer.nl-redacteur Ron Vorstermans gaat het om tweeduizend PlayStation 5-consoles met diskdrive. De informatie van Vorstermans lijkt overeen te komen met die van Verschoor, beide kenners geven namelijk aan dat het om een loting gaat en dat deze 8 maart van start gaat. 

Het is niet de eerste keer dat een loting van PlayStation 5-consoles ter sprake komt. Een aantal weken terug berichtte Vorstermans ook al dat er een loting zou plaats vinden, dit bericht werd echter ontkracht door de retailer zelf. 

PlayStation 5

Dit artikel delen:

Lees meer

Crash Bandicoot: On the Run! verschijnt 25 maart De gamereleases van maart 
15

Reacties op: Update: Loting voor PlayStation 5-consoles bij Coolblue gestart

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Ollongren

    • 2 maart 2021 11:31
    Even a broken clock is right twice a day.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 2 maart 2021 13:30
    @Ollongren Je hebt gelijk man.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 2 maart 2021 13:48
    @Ollongren een digitale klok niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 2 maart 2021 14:03
    @GoofyZ3 Zing!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 2 maart 2021 20:23
    @GoofyZ3 wie heeft er nou een digitale klok.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Qinneth

    • 2 maart 2021 17:47
    Twee weken geleden heeft Mediamarkt weer een grote levering PS5's met disc drive ontvangen, verdeeld over alle winkels, maar dat is allemaal verkocht via reserveringen. Ik weet dat de grotere winkels nog meer dan duizend reserveringen open hebben staan voor een PS5. Dit gaat zeker nog tot eind van het jaar duur voordat deze allemaal gehonoreerd zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 2 maart 2021 19:42
    @Qinneth gamemania waar ik altijd komt neemt geen reserveringen meer aan tot dat alles weg is, ze verwachten na de zomer pas weer bestellingen aan te nemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    orion_auron

    • 3 maart 2021 10:28
    Ok maar mag ik me inschrijven voor meerdere bundels?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LordLuc

    • 3 maart 2021 10:33
    Wie weet nog een goeie bot voor mij. Anders kom ik er nooit door natuurlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 3 maart 2021 10:48
    Ingeschreven bij de loting. Gelukkig hoef je geen domme tekening te maken. Gelijk maar voor spiderman en die 3d headset gegaan. Nou ben benieuwd. Ik heb nooit zoveel geluk met een loting.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 3 maart 2021 12:31
    @GoofyZ3 hoop het voor je!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Red Dead Demon

    • 3 maart 2021 14:43
    Ja leuk. Ik wacht nog wel 2 jaar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • vVeen071

    • 3 maart 2021 17:34
    Toch maar ingeschreven. Zou leuk zijn, gelijk doorschuiven naar marktplaats voor het dubbele van de prijs.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Senchi87

    • 3 maart 2021 19:20
    @vVeen071 Ik zou me graag inschrijven maar de grote groene knop waar ze het over hebben is er niet… Hoe heb jij je ingeschreven?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Senchi87

    • 3 maart 2021 19:35
    @vVeen071 Nevermind, moest de app nog updaten. Tis gelukt. Als dit lukt koop ik ook een staatslot 😂