Nieuws
PlayStation 5

Coolblue verloot deze week 1800 PlayStation 5-consoles

Inschrijven kan voor vrijdag 10:00 uur via de Coolblue-app

Geschreven door Michel Musters op
Webwinkel Coolblue heeft 1800 PlayStation 5-consoles binnengekregen en verloot die onder geïnteresseerden.

Dat laat het bedrijf op diens website weten. Er wordt daarbij vermeld dat er meer dan 300.000 geïnteresseerden in de console zijn. Om iedereen een eerlijke kans te geven op het kopen van de PlayStation 5, wordt de loting gehouden. Ingeschreven mensen worden willekeurig gekozen. Het gaat daarbij alleen om de PlayStation 5-versie met diskdrive. Ook wordt de console gebundeld met accessoires.

Mensen kunnen alleen meedoen via de Coolblue-app. Daarin kan men zoeken naar 'PlayStation 5'. Vervolgens kan men zich voor vrijdag 6 augustus 10:00 uur inschrijven via groene knop op de productpagina. Vrijdag hoort men in de loop van de dag of men een PlayStation 5 kan bestellen. Eén van de regels is dat men maar één exemplaar mag bestellen.

Het is niet voor het eerst dat Coolblue besluit een loting te houden om de PlayStation 5 te verkopen. Zo werden er op soortgelijke wijze zeshonderd stuks verkocht in juni en konden geïnteresseerden eind vorig jaar digitaal hun schoen zetten bij de webwinkel. De PlayStation 5 is nog altijd slecht verkrijgbaar - nieuwe exemplaren zijn vaak binnen minuten weer uitverkocht.

Dit artikel delen:

Lees meer

Aandeelhouders klagen Activision Blizzard aan wegens achterhouden informatie Eerste bèta Battlefield 2042 begint op 12 augustus
13

Reacties op: Coolblue verloot deze week 1800 PlayStation 5-consoles

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    denver

    • 4 augustus 2021 11:33
    Weer die clickbait titel. Coolblue verloot geen consoles.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 4 augustus 2021 11:35
    @denver Coolblue noemt het zelf letterlijk loting.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 4 augustus 2021 11:39
    @Zut Het is ook een loting; dat was niet het gedeelte waar ik over viel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Minoesh

    • 4 augustus 2021 11:42
    @denver Verloten sluit verkopen niet uit. Hier is sprake van beide.

    "Verloten:
    1) Door het lot laten aanwijzen 2) Door het lot toewijzen 3) Iets weggeven door het raden van cijfers 4) Loten 5) Manier van verkopen "

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 5 augustus 2021 13:28
    Manier van verkopen? HAHAHA, wat een onzin.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 4 augustus 2021 11:40
    @Zut Ik denk dat Denver er op doelt dat je ingeloot wordt om hem te "mogen" kopen. Ze worden niet echt verloot. Maar als je dat in de titel moet zetten wordt het wel een extreem lange titel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormX

    • 4 augustus 2021 12:35
    Ook ben je verplicht een tweede controller bij te kopen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 4 augustus 2021 13:08
    Weer die onzin controller en headset erbij mooie manier om klanten extra geld te laten betalen want ze kopen het toch wel.

    Mocht je hem niet winnen die prijzen zie je ook op marktplaats heb hem zelf voor 600 kunnen halen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dakoota

    • 4 augustus 2021 15:16
    Ik hoop dat ik door de spamfilter kom:
    Ik vind dit een hele leuke/sympathieke actie van coolblue. Het is duidelijk gericht tegen alle leden van de nationale scalpels bond (NSB). En nog even tegen zandmannetje: ga niet lopen huilen als het wat tegen zit in je toekomstige leven. Je weet wat ze zeggen: what Goes around comes around

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoRightAhead

    • 4 augustus 2021 16:16
    Vandaag was er op bol ook nog te bestellen. Die heeft jullie bot gemist? Of was dat omdat het om bundels ging?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • babayaka1972

    • 4 augustus 2021 16:51
    O ik hoef geen ps5 meer, ik wacht op de ps10

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    racerozzy

    • 4 augustus 2021 20:08
    Iedereen die hierin meegaat vraagt om opgelicht te worden. Lotterij? Waar dan? Lotterij om iets te kopen? Rot toch op, ik wil eerder korting dan dat ik in de rij ga staan voor een product. Het geeft vieze flikkers zoals zandmannetje de mogelijkheid om mensen op te lichten, dit soort honden meoten afgestraft worden door met 10 consoles te blijven zitten en niet meer kwijt kunnen, net als met de NES mini.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kr1z

    • 5 augustus 2021 08:29
    Khoef nog geen uit de kluiten gewassen PS4 Pro MKII zolang ik 99% van de "ps5 games" ook nog op m`n "ouwe" trouwe PS4 Pro MKItje (die wel in mn ikea kastje past) ken spelen.