Nieuws
Control

Control staat vanaf donderdag op Game Pass voor pc

Is sinds eind vorig jaar al voor Xbox Game Pass beschikbaar

Geschreven door Michel Musters op
Vanaf aanstaande donderdag is Control verkrijgbaar via Xbox Game Pass voor pc.

De game verscheen eind vorig jaar al op Xbox Game Pass voor Xbox-consoles, maar is vanaf donderdag is ook verkrijgbaar voor pc-gamers met een abonnement.

Control gaat over The Oldest House, een plek van mysterieuze krachten. Wanneer de directeur van het Federal Bureau of Control wordt gedood door de buitenaardse Hiss, krijgt Jesse Faden bezit over zijn bovennatuurlijke krachten. Aan haar de taak om de strijd aan te gaan met de Hiss en antwoorden te vinden over The Oldest House.

Eind vorig jaar maakte ontwikkelaar Remedy bekend dat het spel inmiddels al meer dan twee miljoen keer is verkocht.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ace Combat 7 is wereldwijd meer dan 2,5 miljoen keer verkocht Haaiengame Maneater krijgt downloadbare content
9

Reacties op: Control staat vanaf donderdag op Game Pass voor pc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Daan6661

    • 18 januari 2021 11:33
    Nondeju, heb ik hem net een week geleden gekocht haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 18 januari 2021 13:36
    Called it: https://gamer.nl/artikelen/nieuws/control-komt-toch-niet-naar-xbox-game-pass-volgens-remedy-ceo/

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 18 januari 2021 15:48
    Ik heb deze game gespeeld op gamepass maar hij pakte me niet.
    Wel goeie sfeer, maar ik vond het vooral te vaag.
    Misschien toch maar een kans geven

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 18 januari 2021 18:19
    @Ziminar Op Game Pass ja? Heb je ook nog beleggingstips uit de toekomst?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 18 januari 2021 21:37
    @denver ja een hele goeie: niet doen

    En zoals de Erik al zegt, hij staat al een tijdje op game pass voor consoles.
    Niet zoveel blowen man, ik heb je nog gewaarschuwd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 19 januari 2021 23:59
    @Ziminar Als het goed is heb je de sluiproute ontvangen voor zaterdag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ErikNus

    • 18 januari 2021 23:18
    @denver waar heb je het over, Control staat al een maand op game pass voor consoles.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 19 januari 2021 23:02
    @ErikNus Jep ik ben hem aan het spelen, begin hem steeds leuker te vinden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 19 januari 2021 23:58
    @ErikNus Oh sorry, ik was niet aan het opletten 😅