
Nieuws

intro text
Op de GDC kregen we al een voorproefje wat we konden verwachten van de futuristische FPS CellFactor konden verwachten. Vooral op het gebied van de physics die met de Ageia Physx engine werden gegenereerd waren behoorlijk indrukwekkend te noemen. Ontwikkelaar Immersion Software heeft opnieuw footage vrijgegeven van de game. Wederom zien we het deathmatchlevel waarin een groot aantal bewegende objecten zijn te zien. De trailer hiervan ishier te vinden. Zowel een HD als een “gewone” versie van de trailer zijn te bekijken.
Reacties op: CellFactor toont opnieuw indrukwekkende physics
Concrete
Boolean
ConCor
ConCor
Het schijnt trouwens dat videokaarten ook geschikt zijn voor phyisics, maar dan wel de grafische physics zoals water / rook / explosies en weer niet voor gameplay physics zoals rondvliegende tonnen en scheurend doek oid.
Boolean
Boolean
http://www.cellfactorgame.com/
Fierce Deity
Maar dit is dus de eerste game die de dedicated physics-kaart gaat ondersteunen? Alweer een tijd geleden dat dat bekend werd, een PCI-kaart die physics-berekeningen op zich kon nemen, maar toen leek het me al geweldig. Als dit het resultaat is van die technologie, kan ik niet wachten om mezelf zo'n kaart aan te schaffen (mits hij niet te duur wordt…)
MelvinB
Voor de rest ziet de map er zo te zien boring uit en snap ik niet echt waarom die ventjes ook kunnen vliegen, terwijl er ook een soort van vliegtuigen rondvliegen?
Dit spel boeit mij niet op dit ogenblik eigenlijk.
k2_
http://youtube.com/watch?v=2dUm_1a5mto
kreative
AN ALIEN
Untitled Player
jovel
strangegun
[CyW]-=BigBear=-
SgtH3nry3
Als ze die 20 á 30 keer kleiner hadden gemaakt, zou het er ook nog mooi uitzien…
Dit lijkt net op oliedruppels op water… :S
SgtH3nry3
Daarnaast zouden zowiezo alle Unreal Engine 3.0, Reality Engine, en sindskort ook GameBryo 2.0 engine gebruik van de PhysX PPU kunnen maken.
Oblivion heeft helaas net de boot gemist, maar ja…
Havok voldoet nog wel eventjes…
SgtH3nry3
In een spel zoals de next-gen Red Orchestra die ooit zal uitkomen of bijv. Brothers in Arms: Hell's Highway zullen er misschien wel hele gebouwen vernietigbaar zijn, de mogelijkheid om kraters te maken, etc zijn?