Nieuws
Celeste

Celeste en Inside zijn volgende week gratis via Epic Games Store

Van 29 augustus tot 5 september

Geschreven door Michel Musters op
Via de Epic Games Store kunnen gamers volgende week gratis de indiegames Celeste en Inside binnenhalen.

De games zijn vanaf 29 augustus tot 5 september gratis verkrijgbaar via de digitale winkel. Op dit moment is de indiegame Fez nog gratis te downloaden. Dat kan nog tot 29 augustus.

Zowel Celeste als Inside zijn geprezen indiegames. Celeste is een uitdagende 2D-platformer van Matt Makes Games, dat daarnaast een emotioneel en subtiel verhaal biedt. Inside is van Playdead, de makers van Limbo, en biedt een soortgelijke duistere platformtocht.

Dit artikel delen:

Lees meer

5v5-multiplayermodus voor Battlefield 5 geannuleerd 25 minuten aan gameplay van The Witcher 3 op Switch
10

Reacties op: Celeste en Inside zijn volgende week gratis via Epic Games Store

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • KratosFever

    • 23 augustus 2019 08:48
    Die gasten geven echt serieuze titels weg hier, ik ben zo'n persoon die zijn hele bibliotheek vol heeft staan met gratis games nu :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 23 augustus 2019 08:57
    @KratosFever herkenbaar πŸ˜‚. Heb alleen de eerste en ergens een paar maanden terug een titel gemist, maar voor de rest vult de library zich met prima games 😁 en t kost geen cent

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 23 augustus 2019 09:10
    @Jumpman Ja heb ondertussen al 22 games gratis gekregen van Epic, van Subnautica tot For Honor. Laat ze maar blijven uitdelen haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 23 augustus 2019 08:56
    Kijk dit zijn zeer leuke kado's van Epic

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 23 augustus 2019 09:53
    Beide awesome games!! Al vond ik Celeste wel aardig old school te moeilijk haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sabor

    • 23 augustus 2019 10:24
    Inside al ooit gekocht maar nog niet gespeeld. Celeste stond nog op mijn lijstje wat ik moet aanschaffen dus dat komt goed uit!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 23 augustus 2019 10:31
    Fez is nu gratis op de EGS. Lekker bezig zo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DopieJopie1

    • 23 augustus 2019 20:20
    Celeste is voor mij een van de beste games die ik ooit gespeeld heb (en ik game al sinds het NES-tijdperk). Echt alles klopte. Ik heb de fysieke versie besteld bij Limited Run Games. Puur voor de heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Valerium

    • 23 augustus 2019 23:13
    Nee dank je.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SkyScourge

    • 26 augustus 2019 17:47
    Nog steeds mensen in mijn omgeving die zitten te zeiken op epic store… i mean, gratis games, kom op :P