Call of Duty: Warzone 2.0 behaalt meer dan 25 miljoen spelers

Call of Duty: Warzone 2.0 behaalt meer dan 25 miljoen spelers

In de eerste vijf dagen sinds release zijn er meer dan 25 miljoen spelers op Call of Duty: Warzone 2.0 afgekomen.

Dat werd aangekondigd via het officiële Twitter-account van Call of Duty. "Dank jullie wel: 5 dagen, meer dan 25 miljoen spelers."

De free-to-play-game kwam op 16 november uit, tegelijk met het begin van het eerste seizoen van Call of Duty: Modern Warfare 2. Hoewel het spel gratis gespeeld kan worden, kan men ook een betaalde battle pass aanschaffen, die ook meteen geldig is voor Modern Warfare 2.

De eerste Warzone behaalde in de eerste tien dagen van release in 2020 in totaal 30 miljoen spelers. Het moet nog blijken of Warzone 2.0 dat kan bereiken of overtreffen.

Eén van de mogelijke redenen voor het succes van Warzone 2.0, is dat de eerste Warzone sinds release van het vervolg twaalf dagen offline blijft. Het is de bedoeling dat op 28 november Warzone Caldera weer terugkeert - tot die tijd kan men alleen Warzone 2.0 spelen.

Ondanks het succes van Warzone 2.0 zijn er wel de nodige problemen. Zo is er een glitch waardoor spelers onzichtbaar kunnen worden en krijgen sommige spelers de melding dat ze Modern Warfare 2 moeten aanschaffen voordat ze Warzone 2.0 kunnen spelen.

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Wederom leuke game, maar toch wel een hoop dingen voor mij absoluut minder dan het eerste deel. Het backpack systeem is erg tof en handig, maar ik vind het loot systeem toch een stuk minder duidelijk en handig. Het ping systeem moet echt veranderen, want de UI laat soms te wensen over. Ik ben tot zover nog geen heel groot fan van de map ook. Waar je in Verdansk toch wel memorabele plekken had zoals de airport, voelt alles in deze map toch een beetje net-niet aan. Grootste ergernis op dit moment is toch wel de plek van letterlijk elke last circle. Ik heb nog geen circle gezien waarbij iedereen gelijke kansen heeft. Of je staat bovenaan een berg en hebt een 90% kans om te winnen, of je staat onderaan en hebt een 90% kans om te verliezen. Al met al hoop ik toch dat de balans de aankomende tijd flink verbeterd wordt en vooral dat de lag problemen aangepakt gaan worden.

0

Aanbevolen voor jou