Brothers in Arms: Road to Hill 30 ligt alweer een aantal dagen in de winkels en krijgt overal positieve kritieken. Voor iedereen die niet weet wat hij van de nieuwste titel van Gearbox Software kan verwachten heeft Marc Tardif een aardige vergelijking. Als Call of Duty en Full Spectrum Warrior een onecht kind zouden hebben, dan zou Brothers in Arms het resultaat zijn. Het spel biedt de intense actie van Call of Duty en de tactiek van Full Spectrum Warrior. Het spel leunt echter vanwege het "squad control system" meer richting CoD. Verder laat de producer van het spel in dit interview weten dat je op de normale moeilijkheidsgraad zo'n 15 a 20 uur met Brothers in Arms zal bezig zijn.GC: Will there be any significant technological or gameplay differences between the PC, PS2 and Xbox versions of the game? Marc Tardif: All versions of Brothers in Arms use the same underlying technology and are tailored to take advantage of the platform they are on. The Xbox and PC versions of the game were created internally by Gearbox. The PS2 version was created using our source and code by Ubisoft's Shanghai development team (famous for their amazing version of PS2 Splinter Cell).