Nieuws
Borderlands 2

Borderlands: The Handsome Collection tijdelijk gratis op XOne

Niet alleen voor Gold-leden

Geschreven door Michel Musters op

Borderlands: The Handsome Collection is door op dit moment gratis te downloaden voor Xbox One.

Mensen kunnen de download via de website van Microsoft starten. Microsoft zelf heeft deze deal nog niet aangekondigd.


Het is echter niet ongebruikelijk dat gedurende een paar dagen een game gratis wordt weggegeven. Normaliter gelden deze deals echter voor Xbox Live Gold-leden, maar op dit moment kan iedereen er gebruik van maken.

Borderlands: The Handsome Collection bevat Borderlands 2 en Borderlands: The Pre-Sequel en alle verschenen downloadbare content. Mensen die savedata op hun Xbox 360 hebben staan kunnen dit overzetten.

Dit artikel delen:

Lees meer

Laatste evolutie van starters in Pokemon Sun en Moon Aarde-mod voor Civilization 6 is immens groot
10

Reacties op: Borderlands: The Handsome Collection tijdelijk gratis op XOne

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Fr3nzy

    • 27 oktober 2016 15:57
    Dat zijn leuke acties, enig idee of dit voor de ps4 ook gaat gebeuren? Ik heb destijds erg genoten van deel 2 op de 360.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 27 oktober 2016 15:59
    @Fr3nzy nog niet mee gemaakt wel dat dit al best vaak op xbox is maar vaak maar voor een weekend je of zo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xxxlbeunhaas

    • 27 oktober 2016 16:22
    volgens mij gaat dit over een gratis weekend ofzo. Lijkt mij niet dat ze hem zomaar weg geven… Toch….?! toch….?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 27 oktober 2016 16:34
    Hoppa, zojuist aangezet, ff spelen als ik thuis kom :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 27 oktober 2016 16:37
    Ik zie nergens staan dat dit tijdelijk is.. normaal zetten ze dat er bij.. ben benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Primahond3

    • 27 oktober 2016 20:06
    Het staat te downloaden onder het kopje "gratis spelen dagen", dus ga er vanuit dat het niet gratis is. daarnaast staat er een gereduceerde prijs bij van 24,- . Het is dus een aantal dagen speelbaar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 27 oktober 2016 23:40
    Net aan de pre-sequal begonnen en moet zeggen schiet toch wel weer lekker weg, vette omgevingen, nieuwe enemies…

    Als iemand mee wilt spelen op de X1, voeg me toe: The Soy Sauce

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 28 oktober 2016 06:21
    Is toch alleen dit weekend gratis te spelen? daarna moet je m alsnog kopen hoor :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormX

    • 31 oktober 2016 19:26
    @Fappingsnake

    Het weekend is voorbij en spel werkt nog steeds. Geen limiet dus

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Primahond3

    • 1 november 2016 10:53
    @StormX Bij mij is het feest toch echt afgelopen hoor ;)