Nieuws
Diablo 3

Blizzard werkt aan project gerelateerd aan Diablo

De handlangers van de hel groeien steeds sterker

Geschreven door Michel Musters op
Blizzard werkt aan een game die op een of andere manier gerelateerd is aan de Diablo-franchise.
Blizzard plaatste namelijk een lijst met vacatures voor nog onaangekondigde projecten bij Blizzard. Van de 28 vacatures draaien de meeste om een Diablo-project, waaronder designers voor kerkers en de omgeving.


Hoewel er nog niets over de game bekend is, melden veel van de vacatures wel dat "de handlangers van de hel steeds sterker groeien". Verder wordt er nog aan twee andere projecten gewerkt, een "nieuwe ervaring voor mobiel" en een onaangekondigde first person shooter.

Dit artikel delen:

Lees meer

Meer multiplayerbeelden van CoD: Black Ops 4 in livestream morgen Gameplay van Sonic Team Racing getoond
11

Reacties op: Blizzard werkt aan project gerelateerd aan Diablo

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • darkmanwls

    • 6 juni 2018 09:35
    Diablo 4 zou meer dan welkom zijn bij mij. Ik heb genoten van deel 3, maar ben er inmiddels ook wel klaar mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 6 juni 2018 14:40
    @darkmanwls Ik heb de game ook helemaal grijs gespeeld, elke seizoen weer met hetzelfde clubje vele uren in gestopt. Maar ben er inmiddels wel helemaal klaar mee inderdaad.
    Ik vraag me alleen af of een deel 4 weer net zo interessant kan zijn als er niet iets wezenlijks verandert. Ik zou zelf ook niet weten wat, maar een kopie van D3 met dezelfde archetypes (onder een andere naam) zal met niet veel boeien ben ik bang.
    Maar we hebben het hier natuurlijk wel over Blizzard dus ik heb er alle vertrouwen in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 6 juni 2018 16:33
    @fonsrutte Als je ziet hoeveel diablo 2 verschilde van deel 1, en hoeveel deel 3 weer verschilt van deel 2 heb ik er alle vertrouwen in dat ze er wel wat moois van maken. Maar van mij mag het allemaal nog wel wat complexer. Ik vond deel 3 toch vooral simpeler qua opzet. (Let op, simpeler betekend niet perse slechter)
    En een tip, kijk ook zeker eens naar Path of Exile en Grim Dawn als je Diablo goed vind en meer zoekt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 7 juni 2018 10:43
    @darkmanwls True, ik heb wellicht te weinig fantasie wat ze er nu nog mee kunnen doen.
    Ik heb ontzettend veel lol gehad met deel 3, vooral met RoS, maar het verhaal vond ik niet bijzonder dat mag echt veel duisterder.
    De campaign speelde je eigenlijk nooit meer en dat vond ik eigenlijk zonde.
    Ik vind zelf leaderboards niet interessant dus op een gegeven moment blijft er weinig over. De endgame zou in een deel 4 beter moeten voor mij.

    Path of Exile ken ik wel maar nog nooit gespeeld eigenlijk. Is inmiddels aan het downloaden. Bedankt voor de tip!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HunterSeeker

    • 6 juni 2018 10:18
    Er zit zowiezo ook nog een aantal jaar ontwikkeltijd tussen. En Blizzard kennende komt het pas uit als Blizzard het zelf goed genoeg vind. Dus nog even geduld :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Breadpit

    • 6 juni 2018 10:34
    @HunterSeeker *sowieso

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 6 juni 2018 16:56
    @Breadpit
    *kneus

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 7 juni 2018 10:43
    @Sander999 dat zowiezo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 6 juni 2018 11:31
    Ben benieuwd, diablo 3 heb ik toch heel wat uren mee gespeeld en mee vermaakt. Pak het zo nu en dan een weekje op en dan ben ik er wel weer klaar mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 6 juni 2018 12:25
    @Shinjite Ik speel bij een nieuw seizoen altijd even een seasonal character tot max, zorg dat ik de seasonal set heb en dan ben ik er tot het volgende seizoen ook wel weer klaar mee ja. Ik ben wel benieuwd naar wat ze nu aan het doen zijn en of het inderdaad D4 is. Ik hoop het wel!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SevenEight

    • 6 juni 2018 14:38
    Ben benieuwd. Vermaak me met D3 zo nu en dan nog heerlijk.