Nieuws

Black Ops 3-teaser toont gevaren technologie

Spel wordt 26 april volledig onthuld

Geschreven door Marcel Vroegrijk op
Call of Duty: Black Ops 3 heeft een teasertrailer gekregen in aanloop naar de volledige onthulling op 26 april. Hierin wordt een beeld geschetst van wat de geavanceerde technologie binnen het Black Ops-universum voor effect heeft gehad op de mensheid.

Dit artikel delen:

Lees meer

Overlord: Fellowship of Evil aangekondigd Telltale gaat Marvel-games maken
13

Reacties op: Black Ops 3-teaser toont gevaren technologie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • MrMisha87

    • 24 april 2015 11:04
    Zie alleen maar afgekeken dingen zoals half robot/mens zoals in Deus EX,
    Dat alien programma op tv dat alle hersens met elkaar gelinkt zijn en mensen alles kunnen zien met gepimpte ogen.
    Kom op zeg, kunnen ze nou echt niks beters verzinnen?
    Uit gemolken is het dat Call of duty

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • babbaloerie

    • 24 april 2015 12:22
    Ik dacht serieus dat Gamer.nl per ongeluk een nieuwe trailer van Deus Ex Mankind Divided had geplaatst.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 24 april 2015 11:14
    als ik toch een shooter haal dit jaar word het rainbow six denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • serphilith

    • 24 april 2015 11:17
    Wanneer leren mensen nu eens om niet gehyped te worden van deze trailers… het gaat hun alle toch om de multiplayer.. En als ze mee willen doen met compo's of willen doorbreken als pro, dan moeten ze het toch kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • honestsignalz

    • 24 april 2015 11:55
    Ze mogen van mij nog een keer terug naar WO II en daarna mag de titel ophouden met bestaan. Het is wel mooi geweest nu.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Soldier_hard

    • 24 april 2015 16:14
    Deze game is drie jaar geleden mee begonnen dus ze konden niet meer van richting veranderen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 24 april 2015 12:07
    ik zal hem alleen maar torrenten voor het singleplayer verhaal, maar net zoals ghosts en advanced warfare verwacht ik niet dat het iets goed zal worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 24 april 2015 12:38
    Pffft nog verder de toekomst in, BO 1 vond ik super vet deel 2 na 15 minuten mee gestopt maar zal ik binnenkort weer een kans geven de andere CoD games kwa SP goed van genoten alleen gezien ik een SP speler ben wacht ik tot ze leuk geprijsd zijn of haal ik ze 2e hands.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DeadIslandfanboy

    • 24 april 2015 15:00
    Ga ik halen, black ops series vindt ik wel leuk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Soldier_hard

    • 24 april 2015 16:13
    Ik vind de tijd van nu wel goed maar verder is jammer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JORREmansA2B

    • 24 april 2015 17:00
    Waarom maken ze geen game in de tyd van de jaren '90?! kijk naar de film black hawk down, wie zou zon game niet kopen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Plectrum61

    • 24 april 2015 18:18
    Ik vind dit nog wel vrij luguber, een mens wordt gewoon omgebouwd tot een machine met als doel in oorlogen te strijden. Ben benieuwd hoe ze dit gaan uitwerken, het kan een spannend concept worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 24 april 2015 22:08
    als dit in het echt kon, zou ik het zo doen. armen vervangen door mechanische armen. geen training meer nodig, je armen zijn boem, met 1 operatie gelijk 10x sterker dan de sterkste man op aarde. wil je sneller lopen boem, mechanische benen. wil je meer kunnen tillen boem, mechanische ruggenwervel. 100% gebruik maken van uw hersenen boem, een paar implantaten erin steken.

    ik zou daar makkelijk wel wat geld voor over hebben, als ik een hybrid cyborg kon zijn.