Nieuws

'Binnenkort eerste gameplaybeelden nieuwe God of War'

Tijdens aankomende PlayStation Experience?

Geschreven door Jacco Peek op
Volgens XboxEra-opricher Nick Baker toont Sony binnenkort de eerste gameplaybeelden van de nieuwe God of War.

"Aan mij is ook verteld dat we ook de eerste gameplay van God of War zien tijdens Sony's Show", zegt Baker op Twitter. Mogelijk doelt hij daarmee op 'Ghost of Ikishima', een kleiner vervolg op Ghost of Tsushima dat volgens de ingewijde dit jaar moet verschijnen en mogelijk ook wordt getoond tijdens een aankomende presentatie. Het is nog niet bekend wanneer die zou plaatsvinden.

De nieuwe God of War, mogelijk getiteld God of War Ragnarok, werd vorig jaar onthuld voor PlayStation 5. Sony maakte recent bekend dat de game is uitgesteld naar 2022 en dat er ook een PlayStation 4-versie in ontwikkeling is.

Vorige week werd bekend dat Sony een nieuw handelsmerk voor PlayStation Experience heeft vastgelegd. Tussen 2014 en 2017 organiseerde het bedrijf elk jaar rond december een evenement waarbij het nieuwe aankondigingen deed en fans met nieuwe games aan de slag konden. Het is nog onbekend of het evenement daadwerkelijk terugkeert.

Dit artikel delen:

Lees meer

WitcherCon bevat 'epische onthullingen' en trailer voor Netflix-serie seizoen 2 VRChat haalt 80 miljoen dollar op voor uitbreiding game
14

Reacties op: 'Binnenkort eerste gameplaybeelden nieuwe God of War'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    do365nic

    • 26 juni 2021 12:58
    Ik ben volgens mij 1 van de enige mensen die de gow reboot niet goed vond.
    Ik vond de actie niet bruut genoeg tov vorige delen. Het leek wel of ik een Marvel film aan het kijken was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 juni 2021 13:02
    @do365nic enige wat ik minder vond was Noorse setting, maar ben groot oud Griekenland fan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Breadpit

    • 26 juni 2021 16:00
    @hulstpower Volgens mij heeft hij in de wat oudere delen iedereen in de griekse mythologie gekilled inmiddels vandaar een andere setting denk ik dan maar xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 juni 2021 17:21
    @Breadpit elkaar God of war gespeeld en hij heeft de hoofd goden die iedereen kent gedood maar er zijn er nog zoveel meer, verder spreekt Rome en Egypte ook meer aan en Rome had logisch geweest sinds hun beetje het oude Griekenland opvolgde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 26 juni 2021 16:10
    @do365nic

    Vind het wel een goede game. Enige wat ik echt miste is de brute gore en de 18+ minigames ( die passen perfect bij de GoW franchise) van de Griekenland god of war games.

    Edit vervelend dat je sommige worden niet meer kan gebruiken hier.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 26 juni 2021 19:01
    @coola ben ik het mee eens. De game was goed en de actie was best bruut maar daar iets meer Gore bij gemogen.
    Dat had de actie nog bruter gemaakt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 juni 2021 13:00
    Ben benieuwd naar verhaal, game zal wel op de ps4 versie lijken alleen vol 4k 60 fps met hier en daar verbeteringen, hoop op een 120 fps mode

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 26 juni 2021 16:43
    Ik beken met schaamte dat ik de laatste GoW nog niet had gespeeld, maar door de aankoop van een heuse PS5 gisteren is daar verandering in gekomen..

    Gratis met PSPlus en het gebrek aan native-PS5 titels hebben me dus voor GoW laten kiezen om als eerste erop te spelen.. Ik ben niet de grootste hack n' slash-fan om het zo maar te zeggen, maar wat ik tot nu toe gespeeld heb ziet er fenomenaal uit en speelt heerlijk! Thanks PS5! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 26 juni 2021 19:02
    @clandestine666 geniet ervan! Mijn PS4 is vandaag helaas overleden zo lijkt het

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 27 juni 2021 09:32
    @Ziminar Gecondoleerd!:(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 26 juni 2021 18:10
    Ragnarok? Dat vind ik nu wel erg lame, al teveel zaken het afgelopen jaar met het thema Ragnarok geweest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Croissantje2002

    • 27 juni 2021 08:23
    @SuperDre In dit geval erg logisch aangezien het einde van GoW letterlijk het begin van Ragnarok is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 27 juni 2021 22:51
    @SuperDre Dat is nou eenmaal waar de hele noorse mythologie om draait. Dat het uiteindelijk allemaal eindigd in ragnarok.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 28 juni 2021 22:48
    @sandraoco uhoh daar zijn ze weer