Nieuws
Big in Japan

Big in Japan-uitverkoop op Playstation Store

Korting op veel Japanse spellen

Geschreven door Eline Oosterloo op
Vanaf vandaag geeft Sony korting een grote selectie aan Japanse games in de Playstation Store.

Tijdens de actie Big in Japan is een groot aantal door Japan-geïnspireerde games fors afgeprijsd voor Playstation 4, Playstation 3 en Playstation Vita. Elke regio heeft zijn eigen selectie aan afgeprijsde games. Ook in Europa zijn veel spellen nu voor een lage prijs te koop in de online winkel. Hieronder is een klein aantal games geselecteerd.

  • Final Fantasy X/X-2 voor 24,99 euro
  • Persona 5 voor 59,99 euro
  • Dragon Quest Builders 24,99 euro
  • I am Setsuna 19,99 euro
  • Dark Souls III voor 24,99 euro
  • Resident Evil VII voor 37,99 euro

Voor een volledig overzicht van de deals kun je terecht op de Playstation Store. De aanbiedingen lopen tot 19 juli 2017.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gpu-benchmarks vergelijken Xbox One-games met One X Indigo 2017: In de gevangenis tonen indiestudio's hun vrijheid
12

Reacties op: Big in Japan-uitverkoop op Playstation Store

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Millman7

    • 5 juli 2017 14:23
    Ik vind 70% van alle ps store aanbiedingen altijd wat mager. Maar goed, dat is makkelijk gezegd zo tijdens de summer sale van steam

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 5 juli 2017 14:31
    I am Setsuna zit ik al een poosje over te denken maar wil die eigenlijk hebben voor de switch. 40 op switch, 20 op ps4. Lastige keus, portable en tv of alleen tv……

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FishSt1ck

    • 5 juli 2017 14:47
    Mooie "aanbieding" voor Persona 5 …

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Falconator

    • 5 juli 2017 14:58
    @fishst1ck Helaas durven ze daar via PSN maar liefst 69,99 voor te vragen! ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aurulion

    • 5 juli 2017 16:57
    @falconator Technisch gesproken is de advies prijs van nieuwe games echter 69.98. Door fysieke ketens die met elkaar concurreren, zijn de "advies" prijzen in de winkels wat lager.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleDad

    • 5 juli 2017 23:00
    @fishst1ck
    Wel een goede game trouwens ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bokahara

    • 6 juli 2017 04:51
    @fishst1ck dat is het probleem van consoles. nieuw uitgebrachte games daar kosten standaard 10 euro meer dan op de pc. als je 100 games voor de playstation koopt, kost je dat an gauw een rig die je een pc geeft die beter is dan een console.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 5 juli 2017 20:39
    Ik kan me nog herinneren dat een nieuwe game 45 Euro koste :)

    En dat was nog in Big Box ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 5 juli 2017 22:13
    @thedeegee Ik kan me ook herinneren dat een SNES game gewoon 130 tot 140 gulden kostte. omgerekend is dat dus helemaal niet goedkoper. Aangezien jij het hebt over big box neem ik aan dat dat PC games zijn, Die zijn inderdaad goedkoper ja, omdat men op consoles ook rechten moet betalen aan Sony, Microsoft en Nintendo. Dat hoeftt op pc niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ghotirey

    • 6 juli 2017 08:36
    @darkmanwls Zelda Majoras Mask (n64) was 170 gulden in de winkel weet ik nog, volgens mij waren de games voor de SNES 120-170 euro waarbij games als Streeft fighter en zelda bovenaan prijkte.

    Maar ik heb het idee dat het koopkrachttechnisch nu goedkoper is dan toen. Helemaal het internet heeft daar wel bij geholpen denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleDad

    • 5 juli 2017 22:59
    @thedeegee
    15 jaar geleden. Inclusief inflatie kom je dan op ruim 60 euro. En dat dan voor een pc game…
    Games zijn relatief goedkoper geworden. Net als game PCs trouwens

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ghotirey

    • 6 juli 2017 08:27
    Wat mij vooral opvalt is dat deze aanbiedingen slechter zijn dan die al geweest zijn? Ik heb 1 van die spellen op de ps store voor minder gekocht een tijd terug.

    Sowieso blijven de 'japanse' games vaak duur (ook bij steam sale bijv. FInal Fantasy) meer dan 50% korting wordt bijna nooit gegeven. Ik ben wel benieuwd waarom dat is, iemand een idee?