Nieuws
Starfield

'Bethesda onthult Starfield-releasedatum voor eind 2022 op E3'

Game zou eind 2022 verschijnen

Geschreven door Jacco Peek op
Microsoft en Bethesda onthullen mogelijk de releasedatum voor Starfield tijdens E3. Dat meldt Jason Schreier tijdens de Triple Click Podcast.

"Ik weet dat Starfield aanwezig is", zegt Schreier over de persconferentie van Microsoft en Bethesda. "Ze hebben ernaar gehint en ik heb het nieuws eerder gebracht. Dat is een game waar we een releasedatum voor krijgen, en ik denk dat mensen er verbaasd over zullen zijn. Het is namelijk een specifieke releasedatum voor eind volgend jaar. Ik zal de datum niet verklappen."

Ook onthult Schreier dat er momenteel één Assassin's Creed-game in ontwikkeling is, die qua omvang nog groter moet worden dan Valhalla, en zou een project van Ubisoft Sofia mogelijk zijn geannuleerd of zijn omgevormd tot Assassin's Creed-dlc. Ook zou Beyond Good & Evil 2 nog in een 'zeer vroege ontwikkelfase' zijn.

Tot slot bevestigt Schreier dat Eidos Montreal een Guardians of the Galaxy-titel laat zien tijdens Square Enix Presents. Daar voegt hij aan toe dat het waarschijnlijk geen 'servicegame' wordt, in tegenstelling tot Marvel's Avengers wel is.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ratchet & Clank: Rift Apart is vanaf morgen beschikbaar voor PlayStation 5 Microsoft Flight Simulator verschijnt mogelijk op 15 juni voor Xbox
11

Reacties op: 'Bethesda onthult Starfield-releasedatum voor eind 2022 op E3'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 10 juni 2021 15:23
    Had het even verkeerd gelezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 10 juni 2021 15:34
    @hulstpower late 2022 is toch eind 2022?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 10 juni 2021 15:44
    @FishSt1ck las het verkeerd dacht dat ik even snel las 2020 hier vandaar. Ziek kind thuis die toen ik het las me aandacht vroeg.😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 10 juni 2021 16:38
    Shit, en dan zal TES6 nog wel minimaal 2 jaar daarna zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Schizocorpse

    • 10 juni 2021 16:42
    @Aerofox81 Ik gok ergens in 2030

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 10 juni 2021 16:39
    Nog groter dan Valhalla. En die game duurde al te lang. 😬

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Harriebaldi

    • 10 juni 2021 16:51
    @bigds9fan precies wat ik dacht! Geef mij maar weer een compactere Assassin's Creed…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tremere

    • 11 juni 2021 13:14
    @bigds9fan Ligt er aan wat ze er mee doen, odyssey was geloof ik groter dan Valhalla en daar heb ik mij veel meer mee vermaakt dan Valhalla.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 10 juni 2021 17:46
    12-12-2022

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 10 juni 2021 18:13
    LOL, beyond good & Evil nog in zeer vroege ontwikkelfase.
    Die game komt nooit af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 10 juni 2021 19:57
    Beyond good and evil nog steeds in vroege ontwikkelingsfase. Damn het is daar echt misgegaan