Vorig jaar werd The Elder Scrolls: Blades aankondigd door Bethesda op de E3. In het gratis spel voor mobiel kunnen willekeurig gegenereerde kerkers worden ontdekt, kan een eigen dorp worden gebouwd en kunnen spelers hun personage trainen en uitrusting de uitrusting van hun personages aanpassen.
Vorige week maakte Bethesda bekend dat Blades nu beschikbaar is voor iedereen en kan worden gedownload op Android en iOS. Spelers hebben wel een Bethesda-account nodig om het spel, dat officieel nog niet gelanceerd is, te kunnen spelen. Bethesda gaf op Twitter aan dat het zich nu gaat richten op het verwerken van de feedback van spelers.
Ook wordt er gewerkt aan het opnieuw balanceren van de zilveren kisten in Blades. Deze schatkisten, die kunnen worden gevonden in verschillende niveau's van 'Hout' tot 'Legendarisch' en een wapen of stuk uitrusting bevatten, kosten tijd om opengemaakt te worden. Dit leidt tot veel frustratie bij spelers.
Om een schatkist te openen moet deze geselecteerd worden, waarna een timer moet aflopen tot nul. Bij de meest voorkomende schatkist duurt dit slechts vijf seconden, maar deze wachttijd loopt al snel op tot 24 uur voor de kist van Legendarische kwaliteit. Bovendien kan maar één schatkist tegelijkertijd worden opengemaakt. Op wat voor manier Bethesda de kisten gaat aanpassen is nog niet bekend.
Reacties op: Bethesda gaat schatkisten The Elder Scolls: Blades herzien
KoningDriessen
hubertje
casualkiller
Bethesda is de K van de industrie aan het worden imho. Blij dat ik totaal geen behoefte heb om deze armoedige troep (no offense als jij je er wel mee vermaakt) te spelen.
Jumpman
casualkiller
Een zelf gecreëerd probleem wat al vanaf day one in development van de game bekend was en erin zat. Allemaal prima tot dat teveel gamers beginnen te klagen, dan wordt het ineens aangepast en dan "kijk ons eens tof zijn we luisteren naar de community' Het is zo doorzichtig en vuil, ik kots ervan.
Jumpman
casualkiller
ik heb meegemaakt hoe games honderden uren aan gameplay hadden zonder dat je daar extra voor hoefde te betalen, dat er games gemaakt werden om de game en niet om de centen. En als er al een 'addon' uitkwam dan was dat wederom gigantisch veel gameplay erbij.
Fast forward 30 jaar gaming en we krijgen nu games zonder content als een service (roadmaps met content) , met "tijdsbespaarders" waar je extra voor betaal om niet te hoeven spelen., games die bij launch voor geen meter werken , games als een service, (starwars battlefront, Fallout76 sea of thieves destiny, anthem. .. geweldige successen ) en bedrijven alleen maar bezig zijn met de gamer uit te knijpen in plaats van te bekoren.
Ik hoop op een 2de videogame crash ondertussen.
Jumpman
TheDeeGee