Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Nieuws

Bazen in Deus Ex: Mankind Divided te verslaan door te praten

Ontwikkelaar luistert naar kritiek op vorige Deus Ex-game

Geschreven door Michel Musters op
De einbazen in het aankomende Deus Ex: Mankind Divided zijn te verslaan door met ze te praten. De vorige Deus Ex-game, Human Revolution, kreeg kritiek omdat in de game niemand gedood hoefde te worden behalve de eindbazen.

Volgens gameplay director Patrick Fortier is het gesprek aangaan met eindbazen één van de manieren om ze te verslaan. "Eindbazen gingen altijd dood in de tussenfilmpjes in Human Revolution", zo voegde ontwikkelaar Mary DeMarle toe. "Je had geen keuze. Maar we hebben dat in de Missing Link-dlc rechtgetrokken en we gaan dat doorzetten in deze game."

Eerder werd al bekendgemaakt dat stealth ook een optie is om te gebruiken bij eindbazen in Mankind Divided. Naast praten en vechten moet dit voor een grotere spelersvrijheid zorgen in de game.  De manier waarop een baas verslagen wordt, heeft ook invloed op het verhaal van de game.

Deus Ex: Mankind Divided verschijnt in de eerste helft van 2016 op pc, Xbox One en PlayStation 4.

Bron: GamesRadar

Dit artikel delen:

Lees meer

China beëindigt verbod op spelcomputers Hulk Hogan niet in WWE 2K16 na racistische uitspraken
17

Reacties op: Bazen in Deus Ex: Mankind Divided te verslaan door te praten

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Maki

    • 2 jaren, 2 maanden geleden
    Kan interessant zijn natuurlijk maar kan je het nog wel een Boss noemen als je gewoon met thee en kofffie en een gesprek er voorbij kan wandelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 2 jaren, 2 maanden geleden
    kritiek omdat niemand gedood kon worden behalve eindbazen..? ik vermoorde juist iedereen. alles wat een wapen had is een slechterik en moet zo ook behandeld worden. RATATATATATATATA!!! niemand mag in leven blijven zolang ze een wapen hadden!! muhahahhahaha!!!! you get a bullet, and you get a bullet, EVERYBODY GETS A BULLET!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unimatrix0030

    • 2 jaren, 2 maanden geleden
    Deus ex is altijd over keuze geweest.
    En in human revolution had je die keuze niet bij de bos fights.
    Dus had je alles in stealth gestoken dan waren die bosfights nogal moeilijk om te doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Runi215

    • 2 jaren, 2 maanden geleden
    I like this guy

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 2 jaren, 2 maanden geleden
    Probleem was dat ik volledige stealth build had gemaakt en vervolgens die eindbaas bijna niet dood kreeg omdat ik simpelweg te weinig krachten had.

    Zo blij dat ze dit nu beter gaan inrichten!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 2 jaren, 2 maanden geleden
    fuck stealth, ik pak men assault rifle met opgespaarde 400 munitie en schoot hem heeeeelemaal de tering in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 2 jaren, 2 maanden geleden
    Op zich goed nieuws, maar ze hadden ze ook helemaal weg mogen laten imo, deel één en twee hadden ook geen eindbazen.

    Het past ook gewoon niet zo bij het open karakter van DE.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Daeda

    • 2 jaren, 2 maanden geleden
    Maar deel 1 had wel degelijk eindbazen. Anna Navarra, Gunther Herman en Walton Simons. Je bent zelfs verplicht ze te doden (naja je kunt weglopen voor Simons maar dat is meer een glitch) al kun je dat wel doen zonder met ze te vechten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 2 jaren, 2 maanden geleden
    Ow.. Ja met wat goede wil heb je gelijk, zag ze eigenlijk nooit als eindbazen, meer als npc's die zich op een gegeven moment tegen je keerden. Ze zijn met het juiste arsenaal ook wat makkelijk te doden, maar goed.
    Het is ook al weer lang geleden dat ik m gespeeld heb, bedankt voor de refresh! =)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 2 jaren, 2 maanden geleden
    Whats next, seks met de eindbazen ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 2 jaren, 1 maand geleden
    Hier moest ik stiekem best een beetje om lachen. Misschien zelfs wel een goed idee dat he aan het einde van de game de keuze hebt je juist aan te sluiten bij de eindbaas in plaats van hem of haar te verslaan. Of dat eindigt een vrijpartij mag je zelf invullen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • babbaloerie

    • 2 jaren, 2 maanden geleden
    Goed nieuws als je het mij vraagt, het past wel bij Deus Ex. In HR zaten ook van die gesprekken, zo moest je bijvoorbeeld iemand overtuigen een gijzelaar te laten gaan en iemand overtuigen geen zelfmoord te plegen. De bossfights in Human Revolution waren zo slecht omdat ze door een externe studio waren gemaakt die geen idee had hoe de rest van de game in elkaar zat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Taken NL

    • 2 jaren, 2 maanden geleden
    geweld is niet de oplossing, ga in dialoog met elkaar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kunem

    • 2 jaren, 2 maanden geleden
    En toch praat het menigmaal ontspannener als je een perverse hoeveelheid vuurkracht achter je handje hebt…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 2 jaren, 1 maand geleden
    Hehe, vragen stellen kan altijd nog.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ichi

    • 2 jaren, 2 maanden geleden
    Lees veel dat de bossfight slecht waren in DEHR, maar dat is toch geweldig opgelost na de ML update. Ik was stom verbaast toen ik deze game weer oppakte en mezelf had opgepept om een lange battle aan te gaan met een baas, als sluipert persoontje. Maar wat bleek, ik kon ineens turrets hacken en die deden hun werk gratis voor mij.

    Nu zelfs nog een optie om pratende een baas voorbij te streven geeft mij het gevoel dat ik bepaal wat er gebeurd. Niet dat ik voor de optie ga kiezen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 2 jaren, 1 maand geleden
    De boss fights waren zeker niet slecht, maar wel moeilijk, je kon je er niet op voorbereiden qua augmentations en ze kwamen misplaatst over. Het is geen game waarin je eindbazen zou verwachten. Maar de boss fights op zich waren wel uitdagend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.