Nieuws
Battlefield V

Battlefield V wordt volgende week onthuld via livestream

Trevor Noah presenteert

Geschreven door Michel Musters op
EA en Dice hebben Battlefield V aangekondigd. De game wordt volgende week onthuld op een livestream.

De Battlefield V-onthulling is op 23 mei om 23:00 uur Nederlandse tijd. De onthulling is te zien via YouTube en Twitch, onder andere via onderstaande livestream. Trevor Noah, de presentator van The Daily Show, presenteert de onthulling.

Het is niet bekend of de 'V' in de titel voor vijf staat, of mogelijk als afkorting voor een ander woord. Sowieso ontbreken nog alle details over de aankomende shooter. Meer informatie volgt op 23 mei.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe Project Cars voor mobiel aangekondigd Rom-hack combineert Zelda: A Link to the Past en Super Metroid
24

Reacties op: Battlefield V wordt volgende week onthuld via livestream

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • AllSeeingFish

    • 17 mei 2018 09:49
    Hoop toch wel op een Battlefield 5 maar mijn voorkeur gaat uit naar Bad Company 3.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Joooooop

    • 17 mei 2018 22:36
    @AllSeeingFish Idd die was vet!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 17 mei 2018 10:45
    We are pleased to announce Battlefield: Lootboxes


    Ze moeten wel met een heel erg interessante setting komen willen ze mij nog warm maken voor een nieuwe Battlefield.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lightyear

    • 17 mei 2018 12:02
    @coola

    Vind ik een matige manier van grappig proberen te doen. Niet nodig zo'n onzin comment.
    Verder wil ik niet zeggen dat ik je ken, maar denk wel dat ik een beeld heb aan de hand van jouw reacties. Dus ik denk dat jij nog nooit warm bent geworden van een FPS. Je hebt vaak genoeg verteld dat dit niet je genre is.

    OT: Ik wacht de onthulling en verdere info af. Ik vond BF1 matig, heb me er wel even mee vermaakt. Maar verveelde toch vrij snel. Ik hoop toch op een modernere setting. Ik heb meer met die wapens en gear. Geen futuristische meuk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Derper

    • 17 mei 2018 12:50
    @Lightyear whaha iemand zo de les lezen over een comment op een game site, jochie toch hahaha. ik weet niet wat er nou erger is, die slechte grap, of jij die er zo op reageert.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 17 mei 2018 13:30
    @Lightyear De acties van EA de laatste jaren maken lootbox grappen altijd gepast, en ik vond t grappig. Ze hebben t verdiend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 17 mei 2018 14:06
    @Lightyear

    Ik heb BF 3 redelijk intensief gespeeld en soldier of fortune 1 en 2, Red Faction 1 en 2 staan hoog in het vaandel. Het klopt dat het fps genre hoog in mijn minst favoriete genres staat en ik geniet inderdaad meer van (J-) rpgs, action Adventure (platformers), fighters en third person shooters. Maar dat neemt niet weg dat ik ook gewoon mijn zegje mag doen over Battlefield en EA

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Het_wonder

    • 17 mei 2018 16:38
    Nou nou nou nou

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 17 mei 2018 11:20
    WW2 plz, ik wil Panthers/Tigers/Shermans etc voorbij zien razen. 'T is sinds 2002 dat BF voor het laatst een WW2 setting had, het wordt weer eens tijd.

    For the record: Ik tel BF1943 niet mee want A. Die game is nooit uitgekomen op PC en B. het was maar een 1/4 game qua maps etc

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 17 mei 2018 12:40
    Ww2 please. Zou toch heel vet zijn bij de reveal als de V veranderd in de v for victory die churchill opsteekt. We fight them from land trough air…..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 17 mei 2018 14:45
    @marco300 Dacht meteen aan de V van Vietnam, maar nu je het zo zegt, denk ik dat de V van Victory toepasselijker is :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • archangel1110

    • 17 mei 2018 16:16
    @marco300 De Battlefield-reeks heeft altijd normale numerieke getallen gehad (1, 2, 3 en 4).
    En dan nu opeens naar Battlefield V. Romeinse numeriek.

    Ik vermoed dat die V niet specifiek voor een 5 staat, maar inderdaad iets als 'victory' (maar ook een 5 als ondertoon)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 17 mei 2018 14:23
    battlefield V 2143 plz

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 17 mei 2018 15:43
    @casualkiller Amen, ik mis 2142

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Joooooop

    • 17 mei 2018 22:34
    @El Ninjo Ik vond er niets aan, erg jammer want vind bijna alle andere wel vet. Pastte gewoon niet in het Bf genre.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 17 mei 2018 15:05
    Een komiek (als je hem dat mag noemen) als gastheer, of te wel we gaan een livestream krijgen waarin de gastheer de hele tijd grapjes gaat maken. Nee, deze livestream laat ik aan me voorbij gaan, ik kijk de trailer wel als EA hem op YouTube gooit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • loki82

    • 17 mei 2018 16:52
    Laat het maar weer een echte battlefield worden dus 5 en in de huidige tijd, merkte dat ik bij de laatste snel weer afhaakte en toch weer 4 ging spelen. als ze nu 5 doen kan ik als ze volgend jaar ww2 doen ook gewoon weer door met deze.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Millman7

    • 17 mei 2018 17:17
    @loki82 Ik had precies hetzelfde. BF1 was erg tof maar was er net zo snel weer op uitgekeken. Van mij mag er ook wel weer een moderne setting komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 17 mei 2018 20:54
    @loki82 Waarom is in de huidige tijd een "echte" battlefield? Het origineel is toch echt een WW2 game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Joooooop

    • 17 mei 2018 22:38
    @darkmanwls Klopt maar de mod desert shield werd vele malen meer gespeeld!