Nieuws
Battlefield 3

'Battlefield 6 krijgt multiplayer met 128 spelers'

Game zou eind dit jaar verschijnen

Geschreven door Michel Musters op
Volgens nieuwe geruchten komt eind dit jaar Battlefield 6 uit en bevat het een multiplayermodus voor 128 spelers tegelijkertijd.

Dat blijkt uit een nieuwe video van Tom Henderson, die ook wel bekendstaat als The LongSensation. Eerder heeft hij al correcte informatie over Battlefield en Call of Duty gelekt.

De nieuwe Battlefield-game zou dus 128 spelers per potje kunnen hebben, waar vorige Battlefield-games een maximum aantal spelers van 64 hadden op consoles. Ook zou EA battle royale overwegen voor de game. Tot slot zou de nieuwe Battlefield veel inspiratie halen uit Battlefield 3, een van de meest geprezen games in de reeks.

Electronic Arts heeft al laten weten dat Dice aan een nieuwe Battlefield-game werkt, maar nog niet dat de game Battlefield 6 heet. Ook is het nog niet bevestigd dat de game eind dit jaar uitkomt. De video met de geruchten is hieronder te zien.

Dit artikel delen:

Lees meer

Valve heeft meerdere nieuwe games in ontwikkeling Fall Guys komt mogelijk naar Xbox Game Pass
12

Reacties op: 'Battlefield 6 krijgt multiplayer met 128 spelers'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Senchi87

    • 21 januari 2021 09:40
    128 spelers…. man 64 was al chaos πŸ˜…πŸ˜‚

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 21 januari 2021 14:42
    @Senchi87 operation metro met 128 man. Lol. Grote clusterf*ck

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 21 januari 2021 09:41
    hopelijk word het een vervolg op battlefield 4 en niet weer 1e of 2e wereld oorlog.
    Vietnam zou ook nog wel mogen of golf oorlog maar niet toekomst of ww1 of ww2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 21 januari 2021 11:14
    @hulstpower Lijkt mij ook heeel sterk dat ze WW1 of WW2 kiezen weer. Hoop inderdaad ook echt op een vervolg voor BF4 maar zou het ook niet erg vinden als het een vervolg op Battlefield Vietnam is want ik vond die echt heel gruwelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 21 januari 2021 09:49
    Als ze kiezen voor een oude oorlog of in de toekomst dan falen ze hard.
    Maar in de huidige tijd is dit zelfs weer waard om een dikke gaming pc aan te schaffen. Heb vroegah BF2 en 3 op PC gespeeld en tering Jantje dat was heerlijk!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 21 januari 2021 11:44
    Pre-game lobby, waiting for players …. Op zich wel mooi, nog meer chaos net als een echte oorlog.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • DenZon

    • 21 januari 2021 12:11
    Laat maar komen! Ik speel al vanaf BF1942. Ik zat toen in een Maffia server. Als je dan rechter muisknop ingedrukt hield in een auto, kreeg je me toch een boost..sloeg echt nergens op. Je vloeg echt door de lucht. Maar goed laat het alstublieft een goede BF zijn. BF 5 vond ik wel lachen maar toen kwam ik er pas achter hoe goed BF1 eigenlijk was. Laat moderne oorlogvoering maar komen en anders iets in de trend van Vietnam!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheChief

    • 21 januari 2021 22:07
    @DenZon Ugh, BF1. De game uit de serie die ik het meeste haat. Prima atmosfeer maar de gunplay in die game is echt tergend door de veranderingen in de mechanics die ze hadden doorgevoerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 21 januari 2021 12:49
    Zoals verwacht eigenlijk, maar zo'n halve bevestiging is toch leuk. Moderne oorlogsvoering is the way to go lijkt me met de vorige twee games in ogenschouw.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 21 januari 2021 13:34
    BF3 &4 waren gruwelijke games.
    Modern warfare setting aub.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MrWalterWhite

    • 21 januari 2021 14:52
    Als het maar niet weer een clusterfuck wordt als de vorige game, wat hebben ze die game in de steek gelaten zeg!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 21 januari 2021 15:10
    Op de grote maps werkt dat prima, aangezien ze ook al hadden vermeld dat de maps gigantisch worden.