Nieuws
Battlefield 2042

Battlefield 2042-update met scorebord komt vandaag uit

Ook de Steadfast Exclusive Legendary Bundle verschijnt vandaag

Geschreven door Michel Musters op
De update voor Battlefield 2042 waarmee een langverwacht scorebord wordt toegevoegd komt vandaag uit.

Dat heeft Dice laten weten. Update 3.3 had eigenlijk vorige week uit moeten komen, maar werd op het laatste moment uitgesteld. Met de update wordt eindelijk een duidelijk scorebord aan de game toegevoegd, zodat spelers tijdens potjes kunnen zien hoeveel kills en deaths ze hebben en wat de stand is. Ook lost de update enkele andere problemen op, zoals in de patch notes te lezen valt.

Vandaag komt ook de Steadfast Exclusive Legendary Bundle uit. Iedereen die de Gold Edition en Ultimate Edition van de game heeft, alsmede de Year 1 Pass en Ultimate Pack-upgrade, ontvangt dit pakket, dat is bedoeld als bedankje voor mensen die de game ondersteunen. Hierin zitten enkele skins voor wapens en voertuigen, alsmede een achtergrond en icoon voor een spelerskaart. In een van de onderstaande illustraties is alle inhoud te vinden.

Battlefield 2042
Battlefield 2042

Dit artikel delen:

Lees meer

Grand Theft Auto 5 kost tijdelijk 9,99 euro op PlayStation 5 The Expanse-makers zouden aan God of War-serie werken
14

Reacties op: Battlefield 2042-update met scorebord komt vandaag uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Frezzle

    • 8 maart 2022 09:51
    … jeej

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 8 maart 2022 10:29
    Word deze game nog gespeeld? :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gertjun

    • 8 maart 2022 11:56
    @Goodmushin Best behoorlijk gespeeld in het begin; op 1 trophy na platinum. Maar door verschillende dikke games die zijn uitgekomen afgehaakt. Eergisteren nog eens opgestart op de PS5. Breakthrough 64 zonder crossplay - 13 tegen 13, de rest bots, auch…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 8 maart 2022 15:19
    @Goodmushin Potjes Conquest met 128p zitten nog steeds standaard vol op de PS5 hoor. Nou doe ik alleen maar Conquest dus geen benul van andere modi.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 8 maart 2022 15:52
    @clandestine666

    Vol met bots? Want ik speel het op de pc. Ben gestopt vanwege de bots en meerdere ontbrekende elementen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 8 maart 2022 17:19
    @Goodmushin Nee, zeker niet. Alleen als ik diep in de nacht speel zitten er een zooitje bots in. Dat gedrag herken je meteen, die knal ik met dozijnen af. De PS5 heeft een beter geoptimaliseerde versie, en mede daarom een wat grotere playerbase denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 8 maart 2022 17:30
    @clandestine666

    Ja i should try it on the ps5, maar mijn aim is dan zooooo slecht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 8 maart 2022 10:35
    Ik ga het wel ff checken vandaag. Ik hoop ergens dat het een goeie game wordt met toffe maps

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    geeMc

    • 8 maart 2022 11:41
    @GoofyZ3 ik zou mijn hoop maar opgeven als ik jou was. Waarschijnlijk gaan ze voldoen aan de bare minimum in de vorm van de Year 1 pass omdat ze dat verplicht zijn, maar wordt de support voor de game daarna gedropt. Een nieuw scoreboard gaat echt niet meer spelers aantrekken. De manier waarop ze nu maps willen aanpassen is ook niet echt een verbetering. Maargoed, het staat je natuurlijk vrij om wel te spelen :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 8 maart 2022 11:28
    zal niet lang duren als we deze kunnen oppakken op ea play

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • mhnl1979

    • 8 maart 2022 11:59
    Mooi he? Voor degene die het spel ondersteunen. Heb je de reguliere versie gekocht dan is het blijkbaar wel waar voor je geld. Overigens Gamer.nl. Doe eens wat aan dat vervelende spamfilter. Je kunt geen leesteken meer plaatsen en dat soort zaken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 8 maart 2022 14:45
    Je K/D even checken kon met dat vorige 'scorebord' ook al hoor.. Nu kun je dus wel zien op welke positie je staat. Als je het mid-match gebruikt tenminste, een end-of-round scorebord zit er dus nog steeds niet in..?

    Dice, please..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    geeMc

    • 8 maart 2022 15:31
    @clandestine666 waarschijnlijk hebben ze daar nog 6 maanden extra voor nodig :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 8 maart 2022 16:25
    Is de game al uit de Beta?