Nieuws

Battlefield 1 krijgt gratis maps als dlc

Blijkt uit Origin-pagina

Geschreven door Michel Musters op

Het vorige week aangekondigde Battlefield 1 krijgt waarschijnlijk kort na release een gratis map pack. Dat blijkt uit informatie in EA's Origin-winkel.

Op Origin valt te lezen dat mensen die Battlefield 1 reserveren, een gratis map pack zeven dagen vroeger krijgen dan alle andere spelers. Dit lijkt er op te wijzen dat alle andere spelers de gratis maps dus zeven dagen erna krijgen. 


Hoewel EA en ontwikkelaar DICE dit nog niet publiekelijk hebben aangekondigd, lijkt het dus dat er gratis downloadbare content voor Battlefield 1 komt. Het is niet bekend of er ook betaalde dlc in de maak is.

Battlefield 1 komt op 21 oktober uit voor pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Bron: Origin

Dit artikel delen:

Lees meer

'HTC splitst virtualrealitytak af in apart bedrijf' Five Nights at Freddy's komt naar consoles
18

Reacties op: Battlefield 1 krijgt gratis maps als dlc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Bertus B.

    • 9 mei 2016 10:06
    Natuurlijk wordt er betaalde DLC gemaakt…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Master Lucky

    • 9 mei 2016 10:06
    Had ook niet anders verwacht van een bedrijf als EA. Super klantgerichte service! :-D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mezereon

    • 9 mei 2016 10:16
    Nog steeds wachtende op de dag dat DLC niet meer in ons woordenboek staat..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • infernal_nl-nl

    • 9 mei 2016 10:25
    @Mezereon Dat gaat nooit meer weg, en op zich ook niet meer dan logisch. Het betekend niet meer dan 'Downloadable Content'. Het echte probleem is dat DLC's worden misbruikt, dus niet als toevoeging aan een game maar eerder een onafgemaakte game op volprijs verkopen en met DLC's aandikken en goed maken..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XtraLinkUK

    • 9 mei 2016 10:26
    Ja, dit bedoel ik dus met 5 - 2 qua stand. Het woord is echt aan Activision, of staan hun plannen al vast?

    Want als je dit beleid tegenover dat van Infinity Ward zet, dan kan ik me niet voorstellen dat men niet met wat beters gaat komen.

    Anderzijds. 'kort na release' Kijk en dit vindt ik dan weer jammer. Nu geeft EA en Dice mij de indruk dat men het spel niet op tijd afkrijgt, of expres maps eruit laat voor marketingdoeleinden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 9 mei 2016 10:39
    EA is een goede uitgever.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 9 mei 2016 11:32
    Sarcasme vloeit over in de reactie's xD
    Ik ben al blij als ik niet eerst met mijn handgun tanks moet uitschakelen tot Engineer lvl 10 voordat ik de raketwerper unlock -_-

    En dit is n.a.v. de realiteit.
    Ik kan in de huidige BF4 geen vliegtuigen neerhalen als infanterie omdat de AA raketwerper pas unlocked na lvl X…

    Soms zijn unlocks leuk om naartoe te werken maar dit is gewoon uitermate irritant om cruciale steen/papier/schaar tools te verstoppen onder unlocks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Master Lucky

    • 9 mei 2016 13:21
    @incarnatus toendertijd hadden ze nog geen rpg's of soortgelijk materiaal. Wel hadden ze anti-tankgeweren, geweren van een zwaar kaliber bedoeld om het pantser te doorboren en de motor te vernietigen of evt. de bemanning.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 9 mei 2016 14:28
    @Master Lucky
    Je mist totaal mijn punt of je probeert de wijsneus uit te hangen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Millman7

    • 10 mei 2016 09:30
    @Incarnatus maar wat is dan de lol aan vliegen als elke mogelijke speler je neer kan schieten?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 10 mei 2016 13:22
    @Millman7
    Hoe kom jij bij het idee dat ik het heb over dat iedere speler een AA raket werper bij zich heeft ongeacht welke class hij is?

    Het punt wat ik probeer te maken is dat je uberhaupt geen vliegtuigen kan neerhalen als infanterie omdat je de AA raketwerper pas zou unlocken wanneer jij genoeg uren in de engineer class hebt gestopt.

    En dat leid weer naar mijn steen/papier/schaar onderwerp…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rampage420

    • 9 mei 2016 16:39
    @incarnatus

    Komt meer over als frustatie, frustatie gekweekt door het keiharde falen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 9 mei 2016 18:12
    @incarnatus

    Gewoon met een maat een lege server opzoeken en knallen maar, binnen no time heb je alles geunlocked.
    Of een server opzoeken waar je alleen kan vliegen en dan heb je hem ook zo.

    Zo simpel kan het zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DGM

    • 10 mei 2016 08:25
    @incarnatus

    Paar potjes OP locker en je hebt hem. En anders.. -git gut scrub- ;p ons is het ook gelukt. Edit: dus jij kan het ook. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • whopper

    • 9 mei 2016 12:14
    Ik koop al jaren geen EA games meer uit principe. Ik ben zwaar tegen Origin en geef ze geen cent meer tot ze gewoon kappen met die ongein.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 9 mei 2016 16:21
    @whopper
    Dan heb je een hoop toffe games gemist. Origin is een stuk verbeterd sinds de launch. Waarom ben je eigenlijk zo tegen origin/EA?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 9 mei 2016 12:16
    Premium zal heus blijven bestaan, maar af en toe een gratis map(pack) is wel een leuk gebaar naar de consument. BF4 heeft ook later nog Operation Outbreak en de remake van Dragon Valley gehad, welke allebei zeer geslaagd zijn..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 9 mei 2016 17:37
    Gewoon netjes dat ze dit doen.
    Dat was tot op heden wel anders uiteraard, maar je moet niet blijven haten.