Blackley werkt binnen de nieuwe studio, Innovative Leisure, samen met onder andere Red Rotberg, Owen Rubin, Rich Adam en Ed Logg. Zij waren in de jaren '70 en '80 (mede-)verantwoordelijk voor respectievelijk Battlezone, Major Havoc, Missile Command en Asteroids/Centipede. Binnen het nieuwe bedrijf werkt ieder van hen, samen met een of meerdere stagiairs, aan een game voor iOS-apparaten.

Blackley leerde de mede-veteranen kennen via zijn vrouw, Van Burnham, die een boek schreef over de opkomst van de game-industrie tussen 1971 en 1984. Hun ervaring met het maken van arcadegames komt volgens hem goed van pas bij het maken van kleine games voor de iPhone, omdat de twee platformen veel overeenkomsten kennen. "We staan oog in oog met de nieuwe arcadekast, en 99 (dollar)cent is het nieuwe kwartje."

Op dit moment zijn al 7 van de 10 uit te brengen games in ontwikkeling. Hoewel Blackley de studio grotendeels zelf financieert, krijgt hij financiële ondersteuning van uitgever THQ. Deze kreeg tien ideeën te zien en besloot ze allemaal te willen uitgeven. Volgens Lenny Brown van THQ is het erg makkelijk om de medewerkers van Innovative Leisure te ondersteunen bij hun projecten, omdat ze allemaal talentvol zijn en betrokken zijn bij het maken van games.