Nieuws

Assassin's Creed Valhalla-update laat spelers game opnieuw downloaden

Game moet daardoor wel soepeler lopen

Geschreven door Michel Musters op
Er komt volgende week een nieuwe update voor Assassin's Creed Valhalla uit. Spelers moeten door de update de complete game opnieuw downloaden.

Ubisoft liet dit op het officiële forum van de uitgever weten. Update 1.4.1 vergt een download van de complete game omdat het spel wordt geherstructureerd voor "toekomstige content en updates". 

Hierdoor moet het spel wel soepeler lopen. Zo moeten laadtijden korter worden en worden de algemene prestaties van de game verbeterd. Ook wordt de totale grootte van de game verminderd. Meer details over de aankomende patch volgen snel.

Eerder liet het bedrijf al weten dat Valhalla een tweede jaar aan dlc ontvangt, al zijn specifieke details nog niet bekendgemaakt. Volgens geruchten keert een eerder personage uit de reeks terug.

Dit artikel delen:

Lees meer

NES- en SNES-ingenieur Masayuki Uemura overleden 'Beschikbaarheid RTX 2060 verbetert eind deze maand'
11

Reacties op: Assassin's Creed Valhalla-update laat spelers game opnieuw downloaden

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 9 december 2021 14:43
    Ik begrijp best dat ze hier voor kiezen. Ik snap ook niet dat dit niet vaker gebeurd. Constant updaten en updaten lijkt mij ook niet te goede komen van een game. Zet dan zoals UBI nu doet een strakke geoptimaliseerde versie neer. Zal de filesize ook ten goede kunnen komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 9 december 2021 16:24
    Oke dan , hoor je niet vaak dit.

    Anyway als deze top game daardoor nog beter word hoor mij echt niet klagen.

    Hopelijk word de derde dlc isu heavy

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 9 december 2021 16:32
    @coola misschien met Kassandra?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 9 december 2021 19:29
    @coola jij weet dit vast: Heb gisteren deze game cadeau gekregen op PS5. Ik kon kiezen tussen Performance of Graphics. Loopt hij sinds de nieuwe update ook stabiel/goed op Graphics mode, of kan ik beter nog voor de Performance kiezen? Ben echt net begonnen. Grafisch in ieder geval een mooie game!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 9 december 2021 19:57
    @Bteqq deze speel je beter op performance.. Is bijna native 4k met 60 frames.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 9 december 2021 21:41
    @san5324

    Top ga ik dat doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 10 december 2021 00:17
    @coola je hebt Flop game verkeerd getypt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 9 december 2021 17:00
    Als ze nou DLSS gingen toevoegen dan overwoog ik hem aan te schaffen. Vermaak me nu nog ook wel met Odyssey. Daarnaast nog Shadow of the Tombraider halverwege staan, en Jedi Fallen Order in m'n backlog. Maar hoop ook valhalla ergens volgend jaar te spelen. Lijkt me leuk, hoewel ik hoor dat het stealthen en klimmen niet meer zo heeft. Wat weer jammer is. Dat en de huurmoordenaars vind ik nou zo leuk aan Odyssee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 9 december 2021 18:55
    @gamerlezer Je bent een Viking! Dit is meer een ik ga rammen game :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 9 december 2021 20:57
    @Floks dat is ook weer zo! Zal vast een ander type game zijn, maar leuk op een andere manier. Vikings zijn sowieso wel stoer. Heb ook met plezier naar de hbo serie gekeken. We fight. That is how we win, and that is how we die.(Ragnar)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Buuzne

    • 9 december 2021 17:12
    Begin vanavond met de game, fijn dat ze het nog steeds updaten.