Nieuws
Assassin's Creed Valhalla

Assassin's Creed Valhalla is nu verkrijgbaar op Steam

Ubisoft is teruggekeerd op Steam

Geschreven door Michel Musters op
Assassin's Creed Valhalla is sinds gisteren op Steam verkrijgbaar.

De game kan daar tot 22 december met korting gekocht worden voor 19,80 euro. Ook andere edities van de game, uitbreidingen en de seizoenspas zijn er met korting te koop.

Ubisoft maakte afgelopen november al bekend weer games op Steam te gaan uitbrengen. Naast Valhalla verschijnen ook Roller Champions en Anno 1800 de komende tijd op Steam.

De meest recente game die Ubisoft voor AC Valhalla op Steam heeft uitgebracht, was het in 2019 verschenen Trials Rising. Verder prefereerde de uitgever de laatste jaren het uitbrengen van games op diens eigen digitale winkel en Epic Games Store.

Het in 2020 uitgekomen Assassin's Creed Valhalla scoorde een 8 op Gamer.nl: "Vond je Origins en Odyssey tof, dan zit je met Assassin’s Creed Valhalla geramd. Valhalla is uit hetzelfde hout gesneden, maar weet hoofd- en zijmissies veel beter te balanceren. Het brute vechtsysteem en een aantal gloednieuwe zijactiviteiten geven de game bovendien een eigen Vikingsmoelwerk. Jammer genoeg heeft Valhalla technisch wat oneffenheden, maar dat is voor doorgewinterde Assassin’s Creed-fans (helaas) niks nieuws."

Dit artikel delen:

Lees meer

Intel Arc-gpu's zijn nu tot 80 procent sneller in DirectX 9 Gris verschijnt volgende week op PS5 en Xbox-consoles
28

Reacties op: Assassin's Creed Valhalla is nu verkrijgbaar op Steam

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 7 december 2022 13:01
    Netjes dat deze top game nu op steam staat. Ondanks ik steam de afgelopen jaren een heel stuk minder ben gaan vinden, vind ik het wel goed als games via meerdere platformen verkrijgbaar zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AgeQned

    • 7 december 2022 13:27
    @coola
    Zeker weten hoe meer platformen hoe beter en ook verkrijgbaar op steam is mooi meegenomen.

    Wel even een vraagje geen verwijt waarom moet je elke keer bij de naam AC top game erbij zetten?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 7 december 2022 14:32
    @AgeQned Automatisme gok ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 7 december 2022 15:22
    @bigds9fan auto correct op mobiele telefoon waarschijnlijk :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 7 december 2022 14:36
    @AgeQned Met dit soort overdreven woorden haalt hij het bloed onder de nagels vandaan bij sommige andere lezers, die hier dan op reageren. Daar kickt Coola op en voelt hij zich weer een stuk beter. Net zoals zijn vorige bijna meme-waardige titel voor Hideo Kojima, "Meesterbrein en Meester Genie".

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 december 2022 14:42
    @MiquelGallardo en ik snap niet waarom mensen zich eraan storen. Ik denk dat hij het echt een top game vind dat kan toch ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 7 december 2022 14:47
    @Roy36NL Dat kan en mag, niks mis mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AgeQned

    • 7 december 2022 15:02
    @Roy36NL
    Bedenk me volgende keer wel nog een keer met gewoon een intresse vraag. Niet wetende dat dit soort reactie’s meteen gaan komen. Daarom post ik ook niet heel vaak meer op game sites. Deze bullshit heb ik helemaal geen zin in. Maar kennelijk zal dat wel nooit veranderen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 7 december 2022 15:05
    @Roy36NL

    Ik vind het idd oprecht een top game. En ik weet dat die mening recht tegenover het gross van andere mensen staat , maar ik ben niet expres tegendraads.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 7 december 2022 15:05
    @MiquelGallardo Ik begrijp ook niet zo goed waarom mensen zich daar aan storen. Tussen al dat negatieve gelul op deze website zouden we juist blij moeten zijn dat er iemand zo positief ergens over is.
    In het algemeen vraag ik me af hoe goed het met iemand gaat als de positiviteit van een ander het bloed onder je nagels vandaan haalt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 7 december 2022 18:40
    @Ziminar

    Wat ik vooral niet kan begrijpen is dat er mensen zijn die uit iets positiefs iets negatiefs kunnen halen.

    Ik ben of course ook wel eens negatief, maar ik ga niet bij een positief iets naar negatieve punten zoeken.

    Sowieso probeer ik op deze site weg te blijven bij games en zaken die mij niet aan staan. Geen zin om negatieve en zeikerige Posts te gaan maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 7 december 2022 18:41
    @Ziminar Het probleem is natuurlijk niet zo zeer zijn positiviteit an sich, maar zijn ronduit dwangmatige reacties op iedereen die ook maar een flardje van gefundeerde kritiek op deze franchise / Ubi levert. Daar zijn tig voorbeelden van terug te lezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 7 december 2022 14:39
    @AgeQned

    Ach ja waarom zie ik het ook vaak genoeg voorbij komen bij berichten van the Witcher 3…. Daar klaag ik ook niet over.

    En ik post geen berichten met als doel mensen irriteren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 7 december 2022 14:41
    @coola

    Je bent wel erg goed in overdrijven in ieder geval!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AgeQned

    • 7 december 2022 14:59
    @coola O ik klaag niet, maar het viel me gewoon op. Verder moet je zelf weten wat je plaatst, alleen na zoveel berichten was ik benieuwd waarom je dat doet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 7 december 2022 15:08
    @AgeQned

    Verkeerd begrepen dan. Vond het eigenlijk al raar wat jij bent idd normaal een van de weinige die niet klaagt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Dokter Caspari

    • 7 december 2022 19:00
    @coola maar heb jij dan nooit eens de gedachte in je hoofd ' ja nu weet ik het wel een keer' wanneer iemand keer op keer hetzelfde bandje afdraait?

    Mensen struikelen denk ik niet om het feit dat je AC leuk vindt, ze struikelen over het feit dat je onder ieder bericht over iets dat jij tof vindt een kontenkusserige reactie plaatst. Keer op keer op keer op keer.

    Dat iedereen van jou TW3 tof mag vinden klopt, al kan je het vaak niet laten om (in contrast met jouw ophemelende berichten onder AC FF en Kojima) toch even te vertellen hoe kut je TW3 wel niet vindt. Dit waarschijnlijk omdat TW3 vaak als graadmeter naast AC wordt gelegd, en AC het vervolgens behoorlijk aflegt. Dit verkroppen lijkt kennelijk wat lastig. Je mag TW3 kut vinden hoor, maar als je AC V geweldig vindt, dan kan het haast niet dat je TW3 kut vindt. Das net als een hekel hebben aan kroket maar bitterballen zien als je lievelingsgerecht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 7 december 2022 19:09
    @Dokter Caspari

    Over TW 3 kan wel wezen dat de rpg games van AC op TW3 lijken. Maar bij AC is de combat tenminste wel smooth en leuk om te doen, dat is imho bij TW3 totaal niet het geval.


    Over AC zelf. Men loopt altijd wel over mij te zeiken dat ik te positief ben en dat te vaak laat weten.

    Maar de usual suspects die altijd negatief zijn en dat dus ook keer op keer laten weten worden nooit er op aangesproken.

    En ja inderdaad ik ga er altijd met gestrekt been in maar dat is niet iets wat ik expres en moedwillig die. En ja ik ga ook slecht op als mensen je mag dit niet doen en dat niet doen. Dat heeft bij juist tegenovergestelde effect. Als je tegen mij zegt die rode knop mag je niet in drukken… 1 Nano seconde later is die knop ingedrukt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 7 december 2022 21:54
    @coola Probleem is een beetje dat jii niet alleen bij de usual suspects, maar bij iedereen die onderbouwd iets van kritiek geeft er bovenop springt… Als je daar nu eens mee stopt, zou de wereld er al heel anders uitzien. Want ik denk dat niemand jou je enthousiasme wil ontnemen, maar wel een tikkeltje gek word van de overtreffende trap ervan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aug

    • 7 december 2022 15:40
    half Gamer.nl klaagt. typisch Nederlands toch ;)