Nieuws
assassin's creed valhalla

Assassin's Creed Valhalla is meest succesvolle lancering in franchise ooit

Skol!

Geschreven door Michel Musters op
Assassin's Creed Valhalla heeft de beste lancering binnen de Assassin's Creed-franchise ooit behaald.

Dat heeft Ubisoft aangekondigd. Er zijn in de eerste week van release wereldwijd meer exemplaren van het spel verkocht dan van welke Assassin's Creed-game dan ook in de eerste week. Ubisoft heeft niet bekendgemaakt om hoeveel exemplaren het precies gaat.

Daarnaast zijn er nog wat andere statistieken aangekondigd. Zo zijn er meer dan 55 miljoen gebouwen door spelers gebouwd in het Viking-dorp, zijn er meer dan 3,5 miljoen potjes van het dobbelspel Orlog gewonnen en zijn er meer dan 1,8 miljoen drinkwedstrijden gewonnen.

Assassin’s Creed Valhalla is nu uit voor PlayStation 4, Xbox One en pc. Een gratis upgrade voor Xbox Series X, Series S en PlayStation 5 is ook beschikbaar.

Assassin's Creed Valhalla

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe Lego Mario-pakketten onthuld Gameplay van Cyberpunk 2077 op Xbox One X en Series X getoond
9

Reacties op: Assassin's Creed Valhalla is meest succesvolle lancering in franchise ooit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    niqomipa

    • 18 november 2020 09:22
    Allemaal leuk en aardig maar release een game de volgende keer graag als ‘ie goed werkt. Nog nooit zoveel freezes gehad met een game op een console. Enige oplossing is de game helemaal afsluiten en opnieuw opstarten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GregWiki

    • 18 november 2020 11:02
    @niqomipa Vreemd… Ik lees dit vaker. Ik heb echter nog niet één keer een noemenswaardig probleem gehad (PS4)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 18 november 2020 11:21
    @GregWiki
    Speel ‘m op de Series X, wellicht dat het daar mee te maken heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 18 november 2020 13:00
    @niqomipa speel hem ook op series x en geen problemen gehad. Misschien even verwijderden en op nieuw Downloaden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 18 november 2020 15:13
    @hulstpower
    Ik ben zeker niet de enige, dus ik betwijfel of verwijderen en opnieuw installeren helpt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 18 november 2020 15:58
    @niqomipa snap ik maar als je internet beetje snel is kan het geen kwaad om te proberen. Zoals ik zeg ik heb er geen last van

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 19 november 2020 08:23
    @hulstpower
    Gister een harde crash gehad waarbij de console opnieuw opstartte (bizar, dat heb ik echt nog nooit gehad bij een game) en een raid die ik niet kon completen omdat niemand wilde helpen bij het openen van zo'n zware kist, dikke bug dus.

    Ik installeer hem wel even opnieuw want dit is echt geen doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 november 2020 08:38
    @niqomipa
    Ik had 1 keer dat ik een deur niet kon openen van een kerk om bij zo kist te komen. Maar heb toen een andere deur gedaan en toen wel open.
    Maar kijk colteastwood ze laaste video word duidelijk waarom een aantal games zo slecht lopen op series x.
    Speelde bijvoorbeeld gears 5 in 120 fps en man wat speelt die game nu lekker, lijkt wel of die game eigenlijk voor 120 fps is gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 18 november 2020 16:50
    Ik wilde hem niet, maar heb hem toch gehaald. Cyberpunk is nog te ver weg. Maar heb hem op de PC. Ik moet zeggen dat hij beter draait dan de vorige game. Alleen het ontwijken vind ik vreemd gedaan, je dashed dan 2 meter naar achteren of naar voren. Voelt een beetje raar aan. Voor de rest lijkt het wel een goed spel.