Nieuws

Assassin's Creed: Syndicate heeft alleen singleplayermodus

Geen multiplayer voor nieuwe AC-game

Geschreven door Michel Musters op
De gisteren aangekondigde Assassin's Creed: Syndicate krijgt alleen een singleplayermodus en dus geen multiplayermodi of coöperatieve opties. Dat laat Ubisoft weten.

Ontwikkelaar Ubisoft Quebec laat weten dat het zich volledig op de singleplayermodus richt om zo de beste ervaring mogelijk te leveren. Meerdere spelers die tegelijk in koetsen rijden, in combinatie met de snelle gevechten in de game, zou de vloeiende gameplay niet ten goede komen.

Assassin's Creed: Syndicate werd gisteren onthuld via een livestream. Inmiddels zijn een trailer en gameplaybeelden getoond. De game verschijnt op 23 oktober op Xbox One en PlayStation 4 en ergens deze herfst op pc.

Bron: Gamespot

Dit artikel delen:

Lees meer

Nintendo World Championships keren terug na 25 jaar Ubisoft werkt aan 'een aantal' virtual realitygames
54

Reacties op: Assassin's Creed: Syndicate heeft alleen singleplayermodus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • haastnooit

    • 13 mei 2015 15:30
    Vind ik op zich een goeie zaak, wel jammer voor de mensen die hier een liefhebber van zijn, maar als je als ontwikkelaar merkt dat een bepaalde functie de beleving in de weg zit dan moet je keuzes maken.
    Tijdens het spelen van Unity heb ik wel een paar keer gedacht dat van mij best iets weg hadden mogen laten omwille de betere besturing of combat. Een game is mijns inziens niet AAA omdat het bakken met collectibles bevat of 10 miljoen missies. Durf de game kleiner te houden als dat de kwaliteit ten geode komt. Goede zet dus vind ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 13 mei 2015 15:35
    Beter. Heb eerlijk gezegd nog nooit de mp gespeeld van AC op een paar keer de coop van unity na die is wel leuk om met vrienden te spelen. Maar ik speel liever alleen de single player daar leent AC zich nog het beste voor vooral door het interessante verhaal. en alleen focussen op de sp brengt alleen maar goeie dingen voor de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 13 mei 2015 15:40
    Mooi zo, die mp van AC heeft me nooit kunnen boeien, daar zijn veel betere games (en genres) voor.
    Gelukkig is Ubisoft daar nu ook achter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 13 mei 2015 16:27
    Mooi geen MP zodat ze zich puur kunnen focussen op de SP, kreeg vandaag mail dat tie te bestellen is bij Mania en ik ben geen Gamemania liefhebben maar ze zijn samen met bol waarschijnlijk de enige voor de special edities.

    ASSASSIN'S CREED - SYNDICATE THE ROOKS EDITION zojuist besteld bij Gamemania via een telefoontje :D.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 13 mei 2015 16:31
    ik heb hem in ieder geval bij bol.com besteld de Charing Cross edition :)

    nu hopen dat we nog veel goed nieuws van dit veel belovende titel krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sausbert

    • 13 mei 2015 17:57
    Besteld op basis waarvan in godsnaam? Door mensen als jullie brengen steeds meer uitgevers producten op de markt die nog niet af zijn. Ongelooflijk en onbegrijpelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 13 mei 2015 18:08
    Collector editions zijn vaak gelimiteerde edities ik ga daar echt niet mee wachten tot een 1 of 2 van te voren nee dat is gelijk bestellen wanneer ik kan.

    En waarom ik de collectors edition wil ? Omdat het bij de vorige delen het dubbel en dwars waard was. Geen 1 collectors edition van ac was een waste of money

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 13 mei 2015 18:40
    @Sausbert

    Zoals coola al aangeeft, mijn ervaring met de speciale editites is dat die maar beperkt leverbaar zijn en op=op betreft, ik ga niet wachten tot het laatste moment daarnaast heeft AC me tot op heden altijd vermaakt en heb ik schijt aan wat anderen vinden, als dit inhoud dat ik samen met vele andere het verzieken voor anderen dan zal dat me een worst wezen het zijn tenslotte mijn knaken en niet de knaken van een ander die het wel even voor me betaald.

    Zojuist hem ook maar bij Bol besteld gezien hij daar 5 euro goedkoper is en kreeg vandaag mail van ze dat ik 2,50 korting kreeg op me volgende bestelling dus kost tie maar 72,50.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 13 mei 2015 16:34
    Nog nooit een MP gespeeld van AC en allemaal heb ik ze gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 13 mei 2015 16:40
    Ideaal, als ze dat nu ook doen voor de Far Cry serie dan ben ik helemaal gelukkig!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 13 mei 2015 16:43
    hoezo op far cry? co-op van far cry 4 is gewoon goed hoor? genoeg lol gehad eraan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 13 mei 2015 16:59
    Omdat ik alleen de MP van FC heb gespeeld en die was echt om te janken, het hele TDM principe kwam daar zo vreselijk niet goed uit de verf. (deel 3 bedoel ik, 4 nooit gespeeld helaas)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 13 mei 2015 17:21
    Ook puur een Singleplayer game als je t mij vraagt? Al kan coop ook wel tof zijn maar die heb ik nooit geprobeerd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 13 mei 2015 18:10
    een alweer een nieuwe bagger game in een bagger game serie. het houd niet op… niet van zelf……
    ( MIJN MENING)
    hopen dat ubi. met deze nieuwe ac zal gaan blunderen if you know what i mean * kijkt naar unity O.A.*

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilotheus

    • 13 mei 2015 18:20
    Ja en jij bent een pannekoek ze hebben een keer een slechte launch gehad en dan ben je opeens de slechte bedrijf. Kijk als jij vind dat AC een baggere game serie is wth doe je hier op deze pagina uberhaupt. Deze pagina is bedoeld voor mensen die meer willen weten over AC en AC fans willen dat Ubisoft niet nog een keer dezelfde fout maakt. Ik verwacht een stabiele launch maar dat lijkt me ook niet gek mensen leren van fouten. Owja Ubisoft is geen EA.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 13 mei 2015 18:26
    Nee daarmee verdienen ze genoeg geld hahaha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 13 mei 2015 18:51
    Unity is enige blunder.

    AC 1 perfect

    AC 2 perfect

    AC B perfect

    AC R perfect

    AC 3 perfect ( connor is saaier dan andere aassassins , maar dat is geen blunder )

    AC L perfect

    AC BF meer dan perfect

    AC R2 perfect

    AC U goed

    Perfect = geen 1 keer game-breaking bug tegen gekomen.

    Dus de AC developers hebben niet vaak geblunderd.

    Dat jij de serie nou niks vind betekent niet dat ze aan 1 stuk door blunderen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • disgraziato

    • 13 mei 2015 18:58
    Nee, gewoon niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 13 mei 2015 19:00
    hey ´pannekoek´ nogmaals dit is MIJN mening. een waar zie ik staan dat deze pagina alleen is voor pro ubisoft mensen? ik leef in een vrij land> heb dus een eigen MENING. als je daar niet tegen kunt hoef je ook niet te reageren

    een EA is bij verre 1 van de beste ontwikkelaar en uitgevers ter wereld ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 13 mei 2015 19:01
    ac 1, 2 ,3 waren samen met unity enorm buggy ;)