Nieuws

Update: Koreaanse classificaties voor Assassin's Creed Rogue op PS4 en Xbox One verschenen

Game bijna zeker in HD

Geschreven door Eline Oosterloo op
Update: Een week nadat verschillende Italiaanse retailers een HD-versie van Assassin's Creed Rogue te koop aanboden, heeft The Korean Game Rating Board het spel geclassificeerd voor PlayStation 4 en Xbox One. Dit maakt het erg waarschijnlijk dat het zevende deel van de Assassin’s Creed-serie naar die platformen komt. Ubisoft heeft zich vooralsnog niet uitgelaten over de geruchten.

Origineel bericht: Volgens verschillende Italiaanse retailers komt Assassin's Creed Rogue binnenkort naar PlayStation 4 en Xbox One.

Op drie verschillende Italiaanse webshops is Assassin's Creed Rogue te pre-orderen voor Xbox One en PlayStation 4. De game kwam uit voor PlayStation 3 en Xbox 360 in 2014, tegelijkertijd met de release van Assassin's Creed Unity voor PlayStation 4 en Xbox One.

In Assassin's Creed Rogue neemt de speler voor de verandering de rol aan van een Templar die op Assassins jaagt. Verder kent de gameplay veel gelijkenissen met die van Assassin's Creed Black Flag.

Nu hebben drie Italiaanse websites de HD-versie van de game voor pre-order beschikbaar gesteld voor PlayStation 4 en Xbox One. Wanneer de game precies zou moeten verschijnen is niet duidelijk. Op ePRICE staat een datum van 18 maart 2018 aangegeven, terwijl webster.it 15 maart aanhoudt. De derde website Ubisoft heeft nog niets bekendgemaakt over de releaseperiode van Rogue op PlayStation 4 en Xbox One, maar dat zou binnenkort dus wel kunnen gebeuren.

Assassin's Creed Rogue kwam origineel uit op 13 november 2014 voor de PlayStation 3 en Xbox 360 en later op pc. Gamer.nl-redacteur Joe noemt in zijn review dat Assassin's Creed Rogue stiekem best wel geslaagd is, mede door slim gebruik van verfijnde oude spelmechanieken en gaaf leveldesign.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuw Win94-geweer onthuld voor PUBG Gohan geeft Buu er van langs in Dragon Ball FighterZ
12

Reacties op: Update: Koreaanse classificaties voor Assassin's Creed Rogue op PS4 en Xbox One verschenen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • MikkelE30

    • 28 november 2017 11:02
    Hah! Wedden dat deze dan wel naar de Switch komt? Ik kan nu al niet wachten! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 28 november 2017 12:24
    @MikkelE30 Wss gaat Ubisoft die moeite niet nemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelE30

    • 28 november 2017 15:04
    @armilo-theus Ubisoft, die recent nog een zeer gewaardeerde Mario game heeft afgeleverd met goede verkoopcijfers?

    Als er toch 1 partij is die de moeite wil zou willen nemen, is het JUIST Ubisoft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 29 november 2017 01:48
    @MikkelE30
    Ik zie dat wel zitten, een AC op de Switch. Heerlijk, grote open wereld games on the go.

    Rogue is trouwens al Bachwards Compatible, dus ik zou niet inzien waarom iemand een smak geld neer zou leggen voor een niet-geremasterde versie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 29 november 2017 08:18
    @timtim96 voor de ps4 eigenaren. Als ie inderdaad niet tenminste een kleine grafische update heeft gehad zie ik inderdaad ook het nut niet voor xbone eigenaren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 28 november 2017 11:12
    Ik vind dit wel goed nieuws. Enige deel wat ik nog niet heb.
    Nu eerst mn achterstand inhalen… Moet Black Flag en Syndicate nog uitspelen..
    En Origines.. uiteraard.. maar die heb ik pas net "

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • theGrimm

    • 28 november 2017 20:06
    Mooi, laatst de edzio collection gekocht. En uiteraard wil ik ook dit deel op mijn ps4 spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • its_charro

    • 29 november 2017 07:49
    Echt waar? Had m onlangs ff doorgespeeld op mn oude PS3 voor de platinum en dan komt die nu alsnog naar de PS4? Ok…ok…doe het nog wel een keer! …een keer ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 29 november 2017 08:17
    Een assassin's creed bericht zonder reactie van Coola….
    Dat klopt gewoon niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 29 november 2017 12:26
    @darkmanwls

    De laatste downgrade van Origins werd hem fataal denk ik :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 6 december 2017 16:22
    Dit was een geweldig deel in de A-C reeks, maar heeft veel te weinig spelers bereikt. Mogelijk zelfs beter dan black flags!

    Ik heb er wel zin in, ondanks dat ik origins leuk vind heb ik de “klassieke” A-C gameplay toch wel gemist eigenlijk dit jaar…..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hiss

    • 6 december 2017 19:58
    @nicster Als ik dit deel gespeeld had in plaats van Unity ten tijde van release, was ik waarschijnlijk niet van schrik 3 jaar gestopt met AC games. Dit deel was echt vele malen beter dan Unity destijds.