Nieuws
AC ORigins

Assassin's Creed Origins-dlc Hidden Ones komt deze maand nog uit

Nieuw kostuum en wapens

Geschreven door Eline Oosterloo op
Ubisoft maakt via Twitter bekend dat de Assassin's Creed Origins-dlc Hidden Ones deze maand nog uitkomt.

Eerder beloofde Ubisoft al dat de uitbreiding in januari zou verschijnen. Aangezien Ubisoft hierover sinds oktober vorig jaar niet veel van heel laten horen is twijfel ontstaan bij de fans over de releasedatum van de dlc. Nu bevestigt de uitgever dat Hidden Ones binnenkort zal verschijnen, hoewel een specifieke releasedatum niet bekend is. Wel zijn verschillende details over komende content onthuld in een officiële blog.

The Hidden Ones voegt een nieuw verhaal toe aan de game. In deze uitbreiding wordt gekeken naar de jaren na Origins' verhaal waarin de Brotherhood het aan de stok krijgt met de Romeinen in een nieuwe regio. Tevens wordt de level cap verhoogt van 40 naar 45 en voegt de dlc.

Om te vieren dat de uitbreiding uitkomt, krijgt Assassin’s Creed Origins ook een Title Update die een nieuwe quest toevoegt. Spelers krijgen daarnaast de optie om outfits te verkopen aan wevers. Ook worden nieuwe voorwerpen toegevoegd aan de Heka chests item pools, namelijk die uit de Nightmare and First Civilization, Gladiator en Wacky-pakketten.

In januari komen verder nog wat kleinere content-packs uit die zijn aan te schaffen via de in-game store. Zo komt de Almighty Pack uit op 16 januari, waarvan de wapens hieronder te zien zijn.

Almighty pack

Daarbij komen de For Honor Pack en de Warden’s Oath Outfit uit op 30 januari. Het nieuwe kostuum is vanaf die datum verkrijgbaar voor 40 Uplay Units.

For Honor Pack
Wardens Oath

Tot slot zijn twee nieuwe wapens aangekondigd waarvoor geen specifieke releasedatum is vrijgegeven. Wel moeten de Chop Chop en de Harlequin deze maand nog verschijnen.

Chop Chop

Dit artikel delen:

Lees meer

Bijna 6 miljoen PS4's verkocht tijdens de feestdagen ASUS maakt nieuwe Gaming Lineup bekend tijdens CES 2018
15

Reacties op: Assassin's Creed Origins-dlc Hidden Ones komt deze maand nog uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Unify

    • 9 januari 2018 13:53
    Kan er maar geen genoeg van krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 9 januari 2018 16:17
    Mooi, want ik heb best wel zin in een nieuw avontuur met Bayek.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 9 januari 2018 16:43
    Heerlijk spel inderdaad, alleen hoop ik eerder op een patch die de 100% cpu verbruik nu eens eindelijk aanpakt op de pc.

    Van het weekend bij een maatje op de ps4 zitten spelen en wat is dit spel slecht geoptimaliseerd zeg op vrijwel alle platformen.

    In Alexandria op de ps4 al meerdere vastlopers gehad tijdens spelen bij mijn maatje, en zodra het druk is met vechtpartijen is het een stotterfest.

    Lees dat het op de pro niet veel anders is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 9 januari 2018 17:03
    @spreadthehate

    Hmm raar ik heb op m'n ps4 geen één keer een vastloper gehad en maar één keer een voelbare fps drop en dat kwam omdat ik een heel dorp in de fik stak.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 9 januari 2018 19:25
    @coola

    Over de Pro kan ik niet oordelen lees het alleen dat hij met regelmaat onder de 30fps zakt. De normale ps4 was voor mij geen geweldige ervaring zodra je van pc naar ps4 gaat, en dan heb ik het niet over de graphics (die zit dik in orde)

    In Alexandria merkte ik zeer zeker dat hij onder de 30fps zakte je zag het gewoon stotteren. Mijn maat speelde een dag later bij mij op de pc en die zegt wat een wereld van verschil met de ps4!

    Enige probleem is mijn 100% cpu in grote steden op de pc en dat met een 7700k. Dit zorgt ook voor lagspikes in het spel met name ook in Alexandria.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 9 januari 2018 19:47
    @spreadthehate

    Ik speel het op de standaard ps4 en ik heb werkelijk waar in mijn 103 uur durende playthrough maar één keer een fps Drop gehad en dat was niet in alexandrië daar liep het als een zonnetje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 9 januari 2018 20:14
    @spreadthehate ik heb die framedrops ook op de Pro inderdaad, best wel irritant.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 9 januari 2018 22:24
    @fonsrutte

    Toch wel vreemd dat er blijkbaar ook verschil in zit met de consoles en dit spel? De ene zegt onzin spel loopt perfect en de ander zegt weer ik heb er ook last van.

    Op een pc kan ik het begrijpen met verschillende setups, maar een ps4 is een ps4 en een pro is een pro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 9 januari 2018 22:55
    @spreadthehate

    Laat ik gelijk duidelijk zijn dat ik dit echt meen en dat dit niets te maken heeft met een roze bril.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hooper

    • 9 januari 2018 17:25
    @spreadthehate
    Op de ps4 pro en op pc in 4k geen problemen gehad. Kan verschillen per systeem uiteraard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dre2010

    • 9 januari 2018 17:29
    @spreadthehate Ik weet niet wat ze schrijven maar heb hem op de ps pro . Heb zelf geen last gehad van vastlopers en framedrops .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 10 januari 2018 14:46
    @spreadthehate Ik heb geen ervaring met de PC of PS4 (Pro) versie.
    Maar op de Xbox One X valt me niet op dat er frame dropes zijn.
    (Behalve bij het synchroniseren op de uitkijktorens)

    Ik heb in al die tijd 2x een vastloper gehad en moest ik de game opnieuw opstarten.
    (Maar ik weet niet 100% of dit door de game komt; Ik draai de alpha Xbox dashboard)

    En wat is de game prachtig op een Oled / 4K / HDR TV!!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 9 januari 2018 20:45
    Ow dit is dus de dlc die dus gewoon in de game zat. (Zucht) waarom na release zo snel gelijk een dlc eruit pompen die al vanaf day 1 klaar was? Ubisoft en uitmelken….. geen haar beter als EA.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bayek79

    • 9 januari 2018 21:33
    @rreloaderr Nee. En je kunt na bijna 90 uur gamen niet spreken over uitmelken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 9 januari 2018 21:42
    @rreloaderr

    3 maanden na de release is verre van te snel uit brengen en deze dlc hebben ze dan ook aan gewerkt na dat de main game al lang en breed klaar was. Ubisoft een heel stuk beter dan EA. Niet perfect maar wel beter dan.