Nieuws

Assassin's Creed: Odyssey begint op 5 oktober 2018 aan zijn reis

Eerste beelden getoond

Geschreven door Wilbert Meetsma op
Assassin's Creed: Odyssey verschijnt 5 oktober 2018 voor de pc, Xbox One en PlayStation 4.

Het nieuwste deel in de Assassin's Creed-reeks speelt zich af in het oude Griekenland en geeft spelers de kans om de loop van de geschiedenis te veranderen. AC: Odyssey bevat meer rpg-elementen dan zijn voorganger en biedt, naast de keuze voor twee verschillende hoofdpersonages, bijvoorbeeld verschillende gespreksopties.

In Assassin's Creed: Odyssey keren zeeslagen terug en veldslagen bestaan uit grote aantallen krijgers. Het eigen schip kan verbeterd worden, net als wapens en uitrusting. Ubisoft belooft bovendien dat spelers 'het ware verhaal' achter de wezens uit de Griekse mythologie zullen leren.

E3

Dit artikel delen:

Lees meer

Analyse: E3-persconferentie Ubisoft For Honor een week gratis te downloaden op pc
8

Reacties op: Assassin's Creed: Odyssey begint op 5 oktober 2018 aan zijn reis

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • revanius

    • 11 juni 2018 23:46
    Origin heeft mijn vertrouwen enigszins weer opgebouwd, en dit lijkt me dus echt gaaf. vooral de tijd periode is zo intressant.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 11 juni 2018 23:54
    Day One aankoop.

    En zoals verwacht zijn ze er dus al 3 jaar mee bezig en gaat het nog verder van de roots van de serie afstaan. Die RPG route die ze inslaan kan ik alleen maar toejuichen.

    Go ubisoft blijf dit goede werk doorzetten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • jewoenboy

    • 12 juni 2018 00:06
    @coola

    Als een ware fan van de series, ben je niet een klein beetje skeptisch over de storyline? Aangezien Origins het begin van de orde kenmerkte, speelt Oddesey zich zo'n 400 jaar daarvoor af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 12 juni 2018 00:19
    @jewoenboy

    De Assassins vs templars oorlog is al bezig sinds Cain en Abel.

    Origins is enkel de Originge van hoe we de brotherhood kennen Altaïr.

    De hidden blade die Bayek kreeg van Aya is de hidden blade die in het jaar 465 BC gebruikt werd door de proto assassin Darius om Xerxes 1 te doden.

    De lore van Assassin's Creed blijft intact.


    http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Timeline

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 12 juni 2018 07:27
    @jewoenboy de storyline komt altijd wel goed in AC. Ik maak me meer zorgen over de combat. Ziet er nog niet helemaal lekker uit hoe characters reageren op klappen die ze krijgen. Timing lijkt off. Verder ziet het er fantastisch uit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 12 juni 2018 07:57
    @coola ik vind de rpg route ook zeer interessant, nu alleen hopen dat ze dat goed aanpakken, volgens mee heeft Ubisoft daar niet superveel ervaring mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Stickz

    • 12 juni 2018 07:45
    Deze gaat er zeker komen! Origins met frisse tegenzin day 1 gekocht, omdat ik wat skeptisch was omtrent de voorgaande delen (die konden me echt niet bekoren). Echter volledig verrast en het spel tot platinum uitgespeeld. De DLC heb ik overigens niet gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • J-Beckers

    • 12 juni 2018 08:18
    Ben heel erg onder de indruk. Al vanaf ac1 fan. Toevallig van de week eindelijk origins uitgespeeld en aan de dlc begonnen. Komen zoveel toffe games uit einde van het jaar dat ik niet weet waar ik de tijd vandaan moet halen. Odyssey binnenkort maar eens pre-orderen