Malice was het eerste spel dat ooit op de Xbox gedemonstreerd werd. Het spel zou het paradepaardje moeten worden in de beginperiode van deze console, maar het werd keer op keer uitgesteld. Zo vaak zelfs dat uitgever Vivendi Universal besloot het contract met Argonaut te verbreken. Een tijd lang zag het er dan ook niet goed uit voor Malice, maar gelukkig weet men vandaag bekend te maken dat men een uitgever heeft gevonden. In de Verenigde Staten zal het spel onder het Mad Duck label van Bethesda worden uitgegeven, in Europa zorgen Xicat en Evolved Games voor de distributie. Maar waarom zouden we na al die jaren nog uit moeten kijken naar Malice? Argonaut vertelt het volgende:Malice still looks different from the other competitive offerings out there, with its rather quirky 'Tim Burtonesque' look, bizarre characters and strange story; plus the main character 'Malice' has always been well received whenever she has been tested out on people, so why not?

The game has pretty good recognition amongst gamers (my wife spotted a teenage girl who'd made her own Malice branded handbag!) so I think they'll try it out and make up their own minds. Malice zou in april dit jaar voor PS2 en Xbox moeten verschijnen en het spel hoeft eigenlijk alleen nog maar goedgekeurd te worden. Het spel zou aardig wat veranderingen hebben ondergaan sinds men bij Vivendi buiten de deur gezet is. Wat deze veranderingen zijn, kan je in dit interview lezen. Naast Malice heeft men met beide uitgevers ook een deal gesloten voor het uitgeven van Powerdrome, de supersnelle racegame va Argonaut.