Nieuws
Cyberpunk 2077

Alle Cyberpunk 2077-updates zijn uitgesteld naar 2022

PS5- en Xbox Series-update werd vorige week al uitgesteld

Geschreven door Michel Musters op
CD Projekt Red heeft alle updates en dlc voor Cyberpunk 2077 uitgesteld naar 2022.

Dat blijkt uit de routekaart van het bedrijf, die zonder publieke aankondiging van een update is voorzien op diens website. Het was de bedoeling dat er dit jaar nog meerdere updates en gratis dlc voor de game uit zou komen, maar dat blijkt niet meer haalbaar.

Vorige week kondigde CD Projekt al aan dat de PS5- en Xbox Series-update voor Cyberpunk 2077 pas in het eerste kwartaal van 2022 verschijnt. Daarbij liet het bedrijf ook weten dat de verwachte next-gen update voor The Witcher 3 pas in de tweede kwartaal van volgend jaar verschijnt.

De vernieuwde routekaart maakt duidelijk dat de in september uitgekomen 1.31-update de laatste update voor Cyberpunk 2077 van het jaar is. De enige gratis dlc die voor de game is uitgekomen zat in de 1.3-update, waarin twee nieuwe jassen en een nieuwe wagen zaten.

Dit artikel delen:

Lees meer

Uncharted-regisseur Amy Hennig werkt aan een Marvel-game De Xbox Live Games with Gold van november zijn bekend
22

Reacties op: Alle Cyberpunk 2077-updates zijn uitgesteld naar 2022

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 30 oktober 2021 11:48
    Denk dat een studio als deze goed zal doen onder Sony's bewind. Herman hulst zal zorgen dat het talent wat de studio heeft goed gebruikt word en als nodig talent van Sony laat bij springen. En Sony mist een grote echte westerse rpg game, horizon is rpg lite in mijn ogen. En xbox heeft genoeg westerse rpgs die er aan komen deze generatie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 30 oktober 2021 13:01
    @hulstpower
    Doe maar gewoon lekker multiplatform laten. :P Sony heeft genoeg (tijdelijk) exclusief geweld. Als ze dan echt over moeten worden genomen dan liever naar Microsoft i.v.m. concurrentie. Xbox heeft nog een lange weg te gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 30 oktober 2021 14:53
    @Bart81 witcher 2/3 zijn hele goeie games 1 vond ik niet zo en cyberpunk ik heb me er mee vermaakt maar game is niet goed. Denk dat ze te groot zijn geworden voor hun zelf en ze nu echt fouten beginnen te maken. Ja xbox kan nog wel een leuke studio er bij hebben maar hun hebben voor zowat elk jaar wel een grote triple a westerse rpg aan komen deze generatie en Sony heeft er geen 1 die ex is voor hun vandaar dat ik zeg bij Sony zal zo studio wel goed komen. Maar geziene geschiedenis dus cd project en micro denk ik eerder dat ze naar xbox gaan witcher 2 was ook pc xbox ex.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 30 oktober 2021 11:48
    Ik snap nu beter waarom het ze het jaartal 2077 hebben toegevoegd aan de titel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1984

    • 30 oktober 2021 13:54
    @Ryme Hahaha!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 30 oktober 2021 20:08
    @Ryme
    Lol :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • eldeegee

    • 30 oktober 2021 12:22
    Mooie alpha versie die we kregen eerder dit jaar. Wat een onafgewerkte troep was dit zeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 30 oktober 2021 14:23
    @eldeegee ik vond het een fantastische game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Raxpherion

    • 30 oktober 2021 12:55
    Ik hoef die game al niet meer. Duurt te lang en geen vertrouwen dat die game ooit nog goed komt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1984

    • 30 oktober 2021 17:07
    @Raxpherion Jawel joh, in 2077 is die helemaal af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Red Dead Demon

    • 30 oktober 2021 14:38
    GOTY 2023. Mark my words.
    Overigens vind ik het gewoon een goeie game. (PS4)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • The_Scratcher

    • 30 oktober 2021 14:52
    Mijn god wat een drama en ramp is deze studio geworden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tinus Tussengas-1

    • 30 oktober 2021 15:22
    Het houdt maar niet op met deze studio. Hoe moeilijk is het om hier gewoon eerlijk en open over te communiceren? Laten we de routekaart even stiekem updaten zonder de community in te lichten, want zo winnen we het vertrouwen wel terug. Het wordt tijd dat de bezem door het hogere management gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 30 oktober 2021 17:53
    Dat krijg je als je een game maakt die zo top was dat je erna naast je schoenen gaat lopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodieman

    • 30 oktober 2021 18:31
    Geen enkele geloofwaardigheid meer bij Project Red. Inderdaad hoog tijd dat de bezem er doorheen gaat. Wat is er overigens uit die rechtzaken tegen ze gekomen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 30 oktober 2021 18:48
    @Goodieman Van die rechtzaken weet ik niks, maar de boel daar eens flink reorganiseren lijkt idd een heel goed idee. Het zou mooi zijn als Sony ze opkoopt, Playstation heeft door de move van Microsoft nu amper games in het western rpg-genre, en het talent dat er overduidelijk moet zitten scheidt van die waardeloze directie en management afdelingen. Al is dat mijn kijk erop, mensen die CDPR games op andere platforms spelen zullen het een waardeloos idee vinden, hehe

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 30 oktober 2021 23:32
    @clandestine666 Ondanks al het gezeik omtrent Cyberpunk is CDPR nog altijd een slordige €3,8 miljard waard (ze staan op de aandelenmarkt dus je kan zo opzoeken hoeveel hun aandelen waard zijn). Geen gek die dat voor 1 studio gaat betalen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 31 oktober 2021 00:43
    @poklaan Holy shit, dat is een forse som! Dat lijkt me dan idd de reden dat ze nog steeds een onafhankelijke ontwikkelaar zijn. Geen idee dat CDPR zoveel waard was.. Tnx voor de toelichting!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 31 oktober 2021 21:31
    @clandestine666 CDPR is gedeeltelijk gefinancierd door de Europese Unie voor de ontwikkeling van the Witcher games.
    Weet niet of dit ook geld voor Cyberpunk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 1 november 2021 06:47
    @poklaan ik weet niet hoe het met Sony zit of die dat kan neerleggen maar Microsoft is sinds kort weer het hoogst gewaardeerde bedrijf. Voor hun is 3,8 miljard losgeld.
    Ik weet niet of het goed is als CDPR wordt overgenomen maar een flinke bezem erdoorheen is op zijn minst een goed idee