Nieuws
Destiny 2

Activision introduceert drie Destiny 2-personages in korte video's

Ikora, Zavala en Ghaul op komst

Geschreven door Eline Oosterloo op
Activision heeft drie video's vrijgegeven waarin personages van Destiny 2 worden geïntroduceerd. Het gaat hier om de personages Ikora, Zavala en Ghaul.

Ikora Rey is een Warlock Vanguard en leider van The Hidden. Zij wordt neergezet als bedachtzame en terughoudende leider met een droog maar goed gevoel voor humor. Hoewel ze een goede reputatie heeft wat betreft academisch succes en goedgekozen woorden, is ze berucht voor haar betrokkenheid met The Crucible in haar jongere jaren. Zij is te vinden op de maan Io, de op twee na grootste maan van Jupiter.

Ghaul maakt zijn eerste verschijning in Destiny 2 en is geen Guardian. Hij is een Cabal en tevens leider van de Red Legion. Ghaul probeert de Traveler's Light te bemachtigen, aangezien hij aardlingen als onwaardig beschouwd. Hij wordt gezien als een van de minst vriendelijke en aangename personages in Destiny 2.

Als laatste is er nog commandant Zavala, hij is leider van de Vanguard en representeert tevens de Vanguard op Titan. Zavala commandeert Guardians en heeft de leiding over de activiteiten die bedoeld zijn de mensheid te verdedigen. In Destiny 2 vlucht hij naar Titan, de grootste maan van Saturnus.

Destiny 2 komt op 6 september uit op PlayStation 4 en Xbox One, waarna de pc-versie op 24 oktober lanceert.

Dit artikel delen:

Lees meer

Wookiee Leaks: A Star Wars News Update Ep.1 – Force Friday en Battlefront 2 Windows Mixed Reality-headsets krijgen ondersteuning voor Steam VR
11

Reacties op: Activision introduceert drie Destiny 2-personages in korte video's

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Fappingsnake

    • 28 augustus 2017 16:36
    Ow man, wat heb ik zin in deze game .. nog een weekje :) #weekjenieslapen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 28 augustus 2017 16:53
    @fappingsnake Echt he man kan ook niet wachten!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 28 augustus 2017 17:02
    @nocturnal nee idd, kijk er echt naar uit …. nu nog hopen op kaartjes van het destiny event aankomende maandag :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vjiezze vir

    • 28 augustus 2017 17:02
    Eehh die ghaul dude klinkt als optimus prime🤔

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 28 augustus 2017 21:28
    @vjiezze-vir

    Gekruised met een nep bane
    Slechter kan niet

    Al kijk ik uit naar de game

    Maar de badguy… creativiteit op ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bokahara

    • 28 augustus 2017 22:13
    waarom zeggen jullie niet gelijk erbij dat de beta voor de pc vandaag open ging? serieus, ik ben geheel afhankelijk van gamer.nl om mij men game nieuws te brengen, en dan kom ik pas de volgende dag erachter dat de beta van de pc open is gegaan!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 28 augustus 2017 23:10
    @bokahara pc beta van destiny 2 is live 😉

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 28 augustus 2017 23:42
    @bokahara Vind dat GNL erg weinig over destiny 2 post er is zoveel nieuws bekend geworden de laatste paar weken maar nee hoor hier hebben ze het er niet over.

    Pc beta ziet er verrasend goed uit!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bokahara

    • 29 augustus 2017 00:34
    @nocturnal ik vind die 2 missies wel leuk. Pvp iets minder. Omdat het een port is, vind ik dat de muis besturing tegen je werkt. Hijs moeilijk in te stellen. Maar het verhaal boeit me wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 29 augustus 2017 16:52
    @nocturnal Er is momenteel een stortvloed aan gamenieuws, en ik denk ook nog dat er een paar mensen op vakantie zijn …. Maar er is idd genoeg aan destiny info uitgerold :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 29 augustus 2017 15:46
    @bokahara

    https://gamer.nl/artikelen/trailer/open-beta-destiny-2-aangekondigd-voor-pc/ ;)