Blur verkocht in de Verenigde Staten in de eerste vijf dagen na de lancering 31 duizend exemplaren. Volgens Amrich heeft de game niet meer verkocht doordat Blur een week na Split/Second uitkwam en op dezelfde dag als ModNation Racers lanceerde. Amrich noemt ook een beperkt budget als reden. "Ik weet niet hoe jouw budget eruit ziet, maar ik kan het amper veroorloven om drie games in acht dagen te kopen, en ik heb hoe dan ook de tijd niet om ze allemaal tegelijk te spelen."

Amrich vindt de verkoopcijfers van onderzoeksbureau NPD "erg achterhaald". NPD geeft elke maand een lijst van de tien bestverkochte games in de Verenigde Staten weer. Amrich zegt dat de verkoopcijfers van nog maar één week geteld zijn en dat er geen internationale verkoopcijfers beschikbaar zijn. De medewerker vergelijkt de verkoopcijfers met die van DJ Hero: "DJ Hero werd bij zijn lancering ook gezien als een flop, maar wat het nodig had was tijd voor het publiek om het te ontdekken, een prijsdaling en positieve mond-tot-mondreclame."

Geen mislukking

Amrich noemt het "behoorlijk waanzinnig" om een spel een mislukking te noemen als het niet "honderdduizenden" exemplaren in de eerste week verkoopt. De medewerker vindt het onterecht om Blur met het woord "mislukking" te omschrijven, omdat er "iedere dag honderden tot duizenden mensen online spelen, er stabiele servers zijn en de game positieve recensies heeft gekregen."