Nieuws
Biomutant

Aankomende Biomutant-patch is gebaseerd op feedback van spelers

Het is nog niet bekend wanneer de patch uitkomt

Geschreven door Michel Musters op
Er is een patch voor het pas verschenen Biomutant in de maak, waarbij er wordt geluisterd naar de feedback van spelers.

Dat meldt ontwikkelaar Experiment 101. "We werken aan het tempo van dialogen, de settings voor de verteller, moeilijkheidsgraden, videosettings zoals 'depth of field' en 'motion blur', loot en vijanden, alsmede geluid en gevechten".

Dat er gewerkt wordt aan settings voor de verteller, is een opvallende toevoeging. In het spel worden veel acties van de spelers door een verteller beschreven. Dit kan wel naar beneden geschroefd worden, maar niet helemaal uitgezet worden. Mogelijk is dat na de update wel mogelijk.

Hoewel een releasedatum voor de patch er niet is, verwacht de ontwikkelaar dat het eerst op pc uitkomt en daarna op consoles. Biomutant is verkrijgbaar op pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Gamer.nl gaf Biomutant een 6 en schreef: "Biomutant is grillig in opzet. Het missie-ontwerp is te traditioneel en de game leunt op een warrig verhaal met slechte dialoog en nietszeggende personages, terwijl de actie en sommige rpg-systemen juist beter zijn dan die van genregenoten."

Biomutant

Dit artikel delen:

Lees meer

Assetto Corsa 2 moet in 2024 verschijnen Knockout City kan gratis tot level 25 gespeeld worden
14

Reacties op: Aankomende Biomutant-patch is gebaseerd op feedback van spelers

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roy36NL

    • 31 mei 2021 08:48
    Volgens mij kan ik deze game beter op pc halen. Ik lees overal dat er veel bugs zitten in de console versies

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 31 mei 2021 09:05
    @Roy36NL In de PS4 versie kom ik iig constant rare dingen tegen idd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 31 mei 2021 09:08
    @Roy36NL ik ben nog weinig tegen gekomen op de series x. Vond de game in het begin niet zo maar naarmate je sterker word en meer krachten krijgt word de game erg leuk en best een pittig vecht systeem. Vermaak me prima op dit moment. Hoop ook niet dat teveel mensen naar die 6 kijken want deze game verdient een kans.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 31 mei 2021 09:11
    @Roy36NL Ben in totaal 1 bug tegen gekomen op Series X waar ik niet kon interacten met een NPC voor een quest en daardoor opgesloten zat in een kamer. Verder echt geen enkel probleem, speelt heerlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 31 mei 2021 10:03
    @FishSt1ck er was een performance review op ign.com en daar zag ik er meerdere zowel op de PlayStation en Xbox huidige en nieuwe generaties. Dus don’t shoot the messenger :-).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 31 mei 2021 10:55
    @hulstpower ik zal zo ff kijken, maar het ging niet alleen op frame rate.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 mei 2021 10:53
    @Roy36NL Hij loopt wel soepel maar hier zie in dit filmpje rond 9min dat ie behoorlijk inzakt.
    https://www.youtube.com/watch?v=HWbiWR5lHp8

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 31 mei 2021 11:12
    @hulstpower oke. Nou denk dat ik wacht tot na Ratchet and Clank. Vind het ook typisch zo’n game die je op de bank wil spelen I plaats van achter een pc. Misschien als we een paar maanden verder zijn dat het meeste eruit gepatchet is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 mei 2021 11:19
    @Roy36NL Ik keek heel erg uit naar biomutant toen die werd aangekondigd maar ik wacht ook op liever op ratched and clank. Denk dat biomutant ook naar gamepass komt ergens dit jaar en ps5 versie is maar 1080p dus die versie valt voor mij zo wie zo af nu

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 31 mei 2021 11:23
    @hulstpower ja das ook zoiets raars 1080p, maar misschien inderdaad op de gamepass dat zal helemaal top zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 mei 2021 11:59
    @Roy36NL Ja kennelijk liep ie helemaal niet op 4k op ps5 volgens de ontwikkelaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AGxKiiNG

    • 31 mei 2021 09:25
    Ik ben 2 bugs op de XSX tegen gekomen.
    Deze game verdiend inderdaad een kans voor iedereen.
    Ik geniet er met volle teugen van en kijk er elke keer naar uit om verder te spelen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 31 mei 2021 09:28
    Ik vermaak me enorm met deze game maar zie genoeg kleine dingetjes die net iets beter zouden kunnen. Gelukkig zijn de vreemde keuzes die me opvallen vrij klein en waarschijnlijk redelijk eenvoudig te fixen. Zelf vind ik vooral het auto target systeem vervelend, vooral omdat je het niet kan annuleren en niet zelf je targets kan wisselen.

    Ben benieuwd wat ze gaan fixen en wanneer we de patch kunnen verwachten. Goed dat ze er mee bezig zijn in ieder geval.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 31 mei 2021 11:15
    Waar ik van baal is dat op de xsx niet stabiel 4k60fps is. Daarentegen heeft ps5 op 1080p wel stabiele 60fps. Gevalletje oude generatie houd de nieuwe generatie tegen. Hoop snel dat de xsx ps5 patch komt.