Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Nieuws

Borderlands Online-studio sluit deuren

Studio niet winstgevend genoeg

Geschreven door Thijs Arnoldus op
2K China, de studio die bezig was met de ontwikkeling van Borderlands Online, is gesloten omdat deze niet winstgevend genoeg bleek. Door de sluiting komen 150 medewerkers zonder werk te zitten. Dit meldt een vertegenwoordiger van Take-Two aan GamesIndustry.biz.

Borderlands Online werd exclusief ontwikkeld voor de Chinese markt. Het sluiten van de studio heeft om die reden geen invloed op eventuele toekomstige ontwikkelingen van 2K voor Borderlands. 

2K kondigde Borderlands Online vorig jaar officieel aan. De game was een free-to-play mmorpg. 2K China was één van de ontwikkelaars van Borderlands Online.

Bron: GamesIndustry.biz

Dit artikel delen:

Lees meer

Monster Hunter X-demo verschijnt 19 november PS4-versie Fallout 4 heeft volgens gamers framerateproblemen
1

Reacties op: Borderlands Online-studio sluit deuren

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • sollitdude

    • 2 jaren, 1 maand geleden
    Het verbaasd me ook niks. Borderlands is een verhaal, een levens ervaring. Delen met 3 vrienden is het beste. Vault hunter teams werken toch het beste in teams van 4 :p plus, ik wil geen elder scrolls Online ervaring krijgen waar iedereen door je heen loopt en waar je 10 van dezelfde eindbazen ziet spawnen in een hoekje

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.