Pro Evolution Soccer 6 review door lord crazydude | Gamer.nl

Pro evolution soccer is de 6e telg in de (zeer) geliefde reeks, vanaf pro evolution soccer 3 kun je hem ook krijgen op PC. Dan nu over het spel zelf: ik start het spel op en ga eerst naar de controls om deze te veranderen zoals ik ze fijn vind maar de controls zijn nog voor de playstation geoptimaliseerd was dus erg lastig om ze te veranderen uiteindelijk na veel gepuzzel en uitproberen heb ik ze goed gekregen. Dan is het tijd om maar eens een wedstrijdje te gaan spelen en ja het is nu ook mogelijk om met het ECHTE Nederlandse elftal te spelen Konami heeft het voor elkaar de shirtjes kloppen de namen ook dus geen: von Nistelroum maar gewoon van Nistelrooy.

Ik zet de moeilijkheidsgraad op regular en dan beginne maar! Er zijn echt heel wat verbeteringen tot overgang van PES 5 het schieten gebeurt veel echter de spelers gaan zeer realistisch het kopduel met mekaar in het pasen en hoe spelers voorzetten geven gaat veel vloeiender. Je zal ook wat vaker met een kopbal scoren want de spelers kopen meer raak, vind ik ook een verbetering tot overgang van PES 5 daar kopte je niet echt vaak raak vanuit een voorzet bijna altijd over of naast hiet kop je wat vaker raak.

Er zijn natuurlijk ook weer competities en bekerwedstrijden waarvan de master league veruit de leukste is hier maak je als het ware een heel voetbalseizoen mee je speelt competitie wedstrijden (als je 1e wordt in de competietie promoveer je) en je speelt ook beker wedstrijden je begint onderaan in de masterleague als je de competitie wint en je dus promoveert kun je ook aan de champions league meedoen. Maar verder kun je daar ook spelers kopen wat dus ook extra leuk is wat in de eredivisie (weet niet precies hoe je dat schrijft) niet kan.

Wat ook niet is is dat je een team samen kunt stellen van allemaal verschillende spelers, je kiest voor de tegenstanders ook allemaal zelf de spelers je kunt de 2 dreamteams samenstellen heel erg leuk en natuurlijk kun je ook nog gewoon trainen. Daar kun je oefenen op trucjes schieten vrije trappen enz. wat nog wel een minpuntje is dat er grafisch bijna niks is veranderd dat is natuurlijk wel jammer het kan er nog meer door maar verwacht zeker geen wonderen maar wie maalt daarom? als je ziet wat voor zalige gameplay pro evolution soccer wel niet heeft??????