PURE (Preview) | Gamer.nl

Gemaakt Voor Mijn Website Die Meedoet Aan De FuckGamekings Competitie:

Welkom bij de ruigste sport ter wereld. Welkom bij de beste off-road race game van de wereld. Welkom bij Pure , een game van de Disney Interactive Studios.Puuree Race Fun

PURE is een off-road racer waarin je moet racen met ATV's , ookwel Quads genoemd. Toen ik de game voor het eerst ging spelen was het eerste wat me opviel dat het Nederlands gesproken was. Het tutorial level was dus in het Nederlands uitgelegd en het aftellen ging ook in het Nederlands. Natuurlijk een beetje logisch voor een game van Disney maar kinderachtig is het dus niet. Als je Disney hoort denk je waarschijnlijk aan Mickey en Minnie en wat meer 'kinderachtige' dingen. Behalve Pirates Of The Carribian. Maar dat was niet z'on goed spel. Maar dit is natuurlijk geen Film-Game , dus het film-games-sucken feit hoeven we niet te gebruiken hier. Pure is gewoon dikke race-fun en ik ga jullie vertellen waarom.

Kan ik echt zo snel?

PURE speelt heerlijk lekker weg met een makkelijke besturing. Ga en en remmen is standaard zoals je gewend bent en ook de 'wheelie's' gaan zoals het hoort met de joystick naar achter. Tricks voer je uit door te springen en dan A/X + een bepaalde richting met de Joystick te drukken. Door tricks te doen krijg je 'benzine' wat eigenlijk een boost inhoud. De besturing heb je snel door waardoor de game voor iedereen wel toegangkelijk is. Wat ik heel vet aan de game vond is dat je echt in de game word getrokken. Je voelt als het ware de snelheid en de controller trilt bij elke slip die je maakt.

Bye-Bye Motorstorm

In PURE heb je een heleboel verschillende circuites en ATV's. Bovendien zit er een uitgebreide carriere mode in en kan je je ATV zelf modificeren. De grapichs zijn ook simpelweg geweldig. Ik heb nog nooit z'on mooie race-game gezien. De modder vliegt om je oren , de snelheid is goed te zien , en het water lijkt levensecht. Wat geweldig. Bovendien zijn er al geruchten dat een paar maanden na de release andere voertuigen Downloadable worden dus dat is ook nog is vet. Ik moet zeggen dat ik me met de paar banen die ik heb kunnen spelen al meer vermaakt heb dan met heel Motorstorm. Gewoon omdat de snelheid veel echter voelt en het speelt echt lekker.

Conclusieewroeeem!!!

Er moet nog een beetje aan PURE gesleuteld worden en dan kan jij ermee aan de gang. Voor elke race liefhebber een 100%é aanrader. Het speelt heerlijk , de grapichs zijn prachtig , het weer is mooi weergegeven , er zijn veel verschillende en afwi elende locaties. In één woord TOP! En ik kan niet meer wachten om op me vierwieler te stappen en er pure van door te racen!

Platformen Zijn PS3 en Xbox 360

-Door Bernd