Nieuwtjes en preview van Skyrim DEEL 1 | Gamer.nl

Begin

Nou het eerste nieuws kan ik het niet meer noemen maar het is vast niet bekend bij iedereen, hoe het spel begint. In begin van de game heeft je persongae geen specifieke achtergrond van het karakter en geen verleden het enige wat jij bepaald is het ras en hoe je personage eruitziet. In The Elder Scrolls IV start je het spel in de gevangenis, en zelfs al zou je willen denken dat je een goede vent bent. Skyrim begint als volgt, je wandelt een grens over van ...... naar Skyrim je word in boeien geslagen door Imperial guards hoe je vrijkomt is nog niet duidelijk en waarom ze je gevangen nemen is ook niet duidelijk. Deze eerste fase duurt niet te lang.

Verhaal.

200 jaar na de gebeurteni en van Oblivion, worden spelers verplaatst naar het uiterste noorden van Tamriel - de besneeuwde grond Skyrim. Net als in de laatste addon voor World of Warcraft - Cataclysm, heb je als je grootste vijand een reusachtige draak Alduin. Alduin dreigt de hele wereld vernietigen samen met andere draken.

NPC

Hoewel de NPC (Non Player Character) in Oblivion een levens track wat intere anter hebben dan in Morrowind zijn ze toch ongelooflijk saai. Als ze niet eten of slapen, lopen ze doelloos rond of staan ze stil en doen niets. In Skyrim heeft de Radiant AI systeem een belangrijke upgrade aan de NPC gegeven. De NPC nu interageren met de omgeving en nemen acties afhankelijk van de situatie, zoals het werken op de molen of boerderij. Bij een gesprek krijg je geen close-up meer ze blijven werken en werpen je af en toe een blik. Zij blijven hun eigen ding te doen, af en toe een blik op jou. Een NPC zal ook een relatie met je kunnen hebben, afhankelijk van jouw acties ( ik weet nog niet of er liefdes relaties aanwezig zullen zijn).  Het inbreken van een huis van je NPC vriend avonds laat kan leiden tot een uitnodiging om de nacht met hem doorbrengen, je krijgt natuurlijk ook een bed aangeboden. Je vriend zal je toelaten om een ​​broodje in zijn huis op te eten. Het is dus niet zo dat als je een appel steelt van je beste vriend dat hij dan je keel doorsnijd. Je kunt ook je vrienden aanbieden om aan je avonturen deeltenemen, dus het word wel wat met die NPC.

Over de grote van de wereld

De grootte van de wereld Skyrim is ongeveer hetzelfde als in het vorige spel, maar het verschil is dat het hier vol bergen is die je scheiden van de wegen. Zij bezetten veel ruimte, en het omlopen van een berg beslaat veel tijd, zodat de speler het gevoel krijgt dat de wereld groter is geworden. Het milieu is ook aangepast en bestaat uit dennenbos, bergen, grazige toendra, herfst bos, vulkanische toendra en een grote gletsjer. Het spel bevat zes of zeven unieke zones en ze zijn zeer verschillend. In Oblivion en Fallout 3, merkte je de verschillen tu en de zones eveneens, maar minder opvallend.

Tot nu klaar.

Als jullie meer willen zie ik dat wel terug in de reacties.