Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Gameplay

Death spells in Final Fantasy 15

De meest dodelijke vorm van magie

Geschreven door Peter Paardekooper op

In een nieuwe trailer wordt de meest dodelijke vorm van magie in Final Fantasy 15 getoond: death spells.

Als hoofdpersonage Noctis heeft de speler beschikking tot een destructieve vorm van magie, waarmee vijanden in elkaar gedrukt worden en uiteindelijk imploderen.

Final Fantasy 15 verschijnt op 29 november voor PlayStation 4 en Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Japan krijgt speciale Pokémon Sun en Moon-2DS Pokémon Sun en Moon-demo is 400 MB groot
4

Reacties op: Death spells in Final Fantasy 15

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 1 jaar, 2 maanden geleden
    Zoveel game of the year potentie. Gaat heel raar lopen als dit geen goty voor mij word

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • N0rthstar

    • 1 jaar, 2 maanden geleden
    Ben ik de enige die dit er erg overpowered uit vind zien? :) Kijk erg uit naar deze game, maar lijkt vrij makkelijk zo…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 1 jaar, 2 maanden geleden
    @N0rthstar

    Het ziet er in principe OP uit maar zeer waarschijnlijk zullen er veel vijanden immuun tegen zijn ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 1 jaar, 2 maanden geleden
    De Japanse boyband en het gevecht systeem staan me heel erg tegen. De langzame en zware wapens die ze gebruiken zoals bij populaire games zoals Dark Souls, Bloodthorne en Lords of the Fallen is in mijn ogen helemaal niet gepast bij het genre of uberhaupt de setting. Een vechtsysteem ala DmC is weer de andere kant, het zou me beter lijken beide opties te bieden met lichte en zwaardere wapens en de speler zelf te laten kiezen. Daarnaast zou het battlesysteem nog beter zijn als de gevechten goed uitgebelanceerd zouden zijn met snelle uitdagende swordplay met het gebruik van tactische magie en summons die gebruikt kunnen worden. Het nu op lijkt dat het eind zoek is en het veel saaie gevechten zullen worden.

    Als het gevechtsysteem sucked dan kan het verhaal, de wereld en alles in de game leuk zijn maar dan is de gameplay gewoon barslecht. De game zit volgepropt met allemaal kleine dingetjes die in mijn ogen veel minder belangrijk zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.