Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Developer Diary
Hitman

Hoe de moordarena’s van Hitman tot stand komen

Ontwikkelaars over het ontwerpproces

Geschreven door Lucas May op

Er is een developer diary verschenen over de levels uit de nieuwe Hitman. Ontwikkelaars lichten het ontwikkelproces toe in deze korte video.

Ontwikkelaars Jacob Mikkelsen en Marta La Mendola beschrijven hoe het idee voor een level uitgroeit naar een speelbaar concept. Ze omschrijven onder andere hoe er voor elke locatie unieke activiteiten en moordmogelijkheden worden bedacht. Na veel testen ontvangt het level een extra niveau van detail en krijgt het level steeds meer vorm. De uitleg wordt voorzien van beelden vanuit de studio.

De eerste episode van Hitman wordt op 11 maart uitgegeven voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

Bron: null

Dit artikel delen:

Lees meer

Singleplayer en multiplayer van Star Citizen worden gesplitst Post-apocalyptische adventure Shardlight verschijnt 8 maart
0

Reacties op: Hoe de moordarena’s van Hitman tot stand komen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.