Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Developer Diary
Zelda Breath of the Wild

Ontwikkelaars kijken terug op hun favoriete aspecten uit Zelda: Breath of the Wild

Bonusepisode The Making of Zelda: Breath of the Wild uitgebracht

Geschreven door Jacco Peek op
Nintendo heeft na drie video's in de making of-serie voor Breath of the Wild een bonusepisode uitgebracht. Hierin geven de ontwikkelaars aan wat hun favoriete shrine, eten en personage is.

Net als velen, heeft director Satoru Takizawa moeite om de 120 shrines bij naam te onthouden. Als wordt gevraagd wat zijn favoriete is, antwoordt hij: "Er is er een waar iets constant heen en weer kaatst. Het is heel moeilijk om alle namen te onthouden, omdat er zo veel zijn. Tijdens het ontwikkelen stelde ik voor om ze allemaal een titel met een kleine hint te geven en uiteindelijk werd het in de game gestopt. Maar het was die shrine die me op het idee bracht, dus die is zeer memorabel voor mij."

Ook spreken de ontwikkelaars zich uit over hun favoriete personages en hoe ze op het idee voor bepaalde gerechten zijn gekomen. Bekijk de nieuwe aflevering hieronder.

Bron: Nintendo

Dit artikel delen:

Lees meer

Valkyria Revolution in juni naar PlayStation 4 en Xbox One Styx: Shards of Darkness
0

Reacties op: Ontwikkelaars kijken terug op hun favoriete aspecten uit Zelda: Breath of the Wild

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.