No Man's Sky-update Singularity vandaag uit

No Man's Sky-update Singularity vandaag uit

De tiende expeditie

De No Man's Sky-update Singularity Expedition verschijnt vandaag.

Dat heeft ontwikkelaar Hello Games aangekondigd. Singularity wordt door de ontwikkelaar omschreven als "een verhaalgedreven avontuur" en vormt het tweede hoofdstuk van het verhaal dat in Interceptor, de vorige uitbreiding, begon. Spelers duiken in de geschiedenis en oorsprong van de kampen en krijgen te maken met een mysterie dat een link heeft met kunstmatige intelligentie. 

De expeditie begint vandaag en is voor vijf weken gratis te spelen. Spelers die het verhaal uitspelen kunnen speciale beloningen tegemoet zien, waaronder sporen voor hun jetpacks en andere cosmetische beloningen. Verder worden ook verschillende bugs en glitches opgelost. Alle patch notes zijn hier te vinden. Bekijk de trailer van de uitbreiding hieronder. 

No Man's Sky verscheen op 9 augustus 2016 op PlayStation 4 en kwam daarna ook naar andere platforms. De game viel op release niet bij iedereen even goed in de smaak, maar sindsdien heeft ontwikkelaar Hello Games vele grote uitbreidingen uitgegeven en wordt het spel tegenwoordig beter ontvangen.

In de afgelopen vijf jaar is er onder andere vr-ondersteuning, verbeterde graphics voor de nieuwe consoles, cross-platform multiplayer, de mogelijkheid om basissen te bouwen en veel nieuwe flora en fauna op de verschillende planeten toegevoegd.

Watch on YouTube
No Man's Sky

No Man's Sky kopen?

Kopen voor Playstation 5

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!

Ja wat minpunten voor de communicatie in het traject naar de eerste release toe, maar wel knap dat ze dit stuk software succesvol als een service blijven bieden. Zoals het altijd al bedoeld was natuurlijk, het was volstrekt onmogelijk om alles wat beloofd werd al bij release erin te hebben. Het is een interessante nieuwe manier van games ontwikkelen en een soort van doorontwikkeling van het early access model.

-2
test

Uhhh wat? Dus je vond het ook oké hoe Cyberpunk werd uitgebracht? Sorry hoor, maar ik vindt het onzin wat je nu zegt! Ik weet dat het tegenwoordig normaal lijkt dat veel developers een brakke game uitbrengen en die ze later verbeteren met updates maar dat is nog geen reden om deze manier van ontwikkelen goed te praten. Ik vindt het goed dat de ontwikkelaars door zijn gegaan maar ze hadden ook weinig keuze. Ondertussen heeft de studio ook maar 3 games in totaal uitgebracht. Maar als je zegt dat je product bepaalde dingen kan doen en bij het officieel uitbrengen die features mist dan zit je in mijn ogen gewoon te liegen. Zelfs als die later nog zijn toegevoegd

0
test

No man's sky, mijn grootste miskoop in mijn game geschiedenis. 59 euro betaald om vervolgens samen met een maat elkaar 3 uur lopen zoeken op lege planeten. Het zal ongetwijfeld beter zijn geworden maar wat een teleurstelling was dit voor mij.

0

Aanbevolen voor jou