Zelda: Tears of the Kingdom-reclame richt zich op volwassen gamers

Zelda: Tears of the Kingdom-reclame richt zich op volwassen gamers

Herkenbaar voor veertig plussers

Nintendo Australië heeft een nieuwe reclame van The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom uitgebracht die zich opvallend genoeg op gamers van middelbare leeftijd richt.

De reclame toont een man van middelbare leeftijd die vermoeid thuiskomt van - vermoedelijk - een werkdag. Na wat gezucht en gesteun en een groet aan zijn vrouw neemt hij plaats op de bank om Zelda: Tears of the Kingdom te spelen, waarbij te zien is hoe zijn gezicht oplicht. De andere dag, onderweg naar werk, heeft hij daardoor zelfs meer oog voor de schoonheid van de natuur. De reclame kan hieronder bekeken worden.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom komt morgen uit op Nintendo Switch. Het is meer dan zes jaar geleden dat voorganger Breath of the Wild verscheen. Fans wachten dan ook ongeduldig op de release - gisteren waren er al mensen die in de rij stonden voor de New York-vestiging van de Nintendo Store. Daar wordt ook een livestream gehouden vanaf vannacht.

Lees hier meer over de geschiedenis van The Legend of Zelda en hier meer over de overkoepelende tijdlijn van de reeks.

Watch on YouTube

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Middelbare leeftijd....jezus wat voel ik me oud opeens. Bedankt Michel!

0
test

@The_Stifmeister Ik reken mijzelf er ook onder. Ik word over twee maanden 39. I know man, i know...

0

@MichelMusters Broekie. Ik wordt over 2 weken 52 en kan niet wachten op morgen

0
test

@WitteHerder Haha, mooi toch! Morgen zijn we allemaal weer even kind(erlijk enthousiast)!

0

Aanbevolen voor jou