Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Overig
None

Gamer.nl Podcast 18: E3-terugblik deel 3

De hype voorbij

Geschreven door Gijs Scheltens op
Nu de E3 voorbij is, ondervragen Erik en Ron Gamer.nl-redacteur Arthur, die op locatie was. Hij heeft het een en ander mogen bekijken en spelen, en laat weten of het wat is. Verwacht in deze podcast onder andere Horizon: Zero Dawn, The Division en Mirror's Edge Catalyst.

Je kunt de podcast beluisteren via iTunes en YouTube, of hem direct downloaden. Voor vragen kun je terecht bij erik@gamer.nl, of hieronder in de reacties. Jouw mening wordt ook erg gewaardeerd: laat een iTunes-recensie achter met de goede en minder goede kanten van de Gamer.nl-podcast. De podcast wordt opgenomen met Turtle Beach-headsets.

De volgende onderwerpen komen langs in deze aflevering:

00:00 - Welkom
02:18 - Waar kijken we naar uit?
11:49 - Oculus Rift / Project Morpheus
15:43 - Sony met Horizon: Zero Dawn
19:26 - Ubisoft met The DIvision
21:50 - Microsoft met backwards compatibility
26:32 - Shenmue 3-Kickstarter
28:15 - Rock Band 4 / Guitar Hero Live
29:40 - Nintendo met de missende NX
33:07 - Zombi komt naar Xbox One
34:18 - Uncharted 4
43:46 - Fallout 4
49:17 - EA met Mirror's Edge Catalyst
54:01 - Mass Effect Andromeda
54:53 - Unravel
58:29 - Fifa 16
1:00:03 - Star Wars Battlefront
1:08:03 - Steam Summer Sale

Dit artikel delen:

Lees meer

Belgische Tale of Tales maakt mogelijk nooit meer games 'AMD heeft plannen om bedrijfstakken op te splitsen'
4

Reacties op: Gamer.nl Podcast 18: E3-terugblik deel 3

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • None

    Exalian

    • 2 jaren, 1 maand geleden
    Ik vind het Shenmue 3-Kickstarter fenomeen ook erg vreemd. Hoeveel geld steekt Sony er eigenlijk in? Want, als dat dus niet genoeg is om de game te maken, waarom zou het dan Sony exclusief moeten zijn? Ze pronken met iets, waar ze dus niet eens echt achter staan.
    Bij deze denk ik juist dat Nintendo hier een grote titel had kunnen binnenhalen. Zie wat ze met Bayonetta2 gedaan hebben. Volledig gefinancierd en vandaar exclusief. Als Nintendo nou Shenmue 3 totaal had gefinancierd, dan hadden ze weer een vette exclusive gehad. Dan hadden ze ook deel 1 en 2 er bij kunnen doen, en hadden ze een mooi trilogie pakket die vele gamers zou willen. Dat zou weer wat WiiU's over de toonbank gooien.
    Erg zonde van Nintendo. Ik snap ook niet dat ze dit niet gedaan hebben. Ze hebben goed contact met Sega, maar dit hebben ze dus laten liggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    tielo

    • 2 jaren, 1 maand geleden
    Shuhei Yoshida gaf aan dat ze Morpheus eerst aan de pers willen laten zien omdat het zich niet vertaalt tijdens een persconferentie. Ze willen de persmensen hun verhaal laten doen zodat zei kunnen vertellen hoe en of het werkt. Veel games kwamen kort voorbij. Ik denk dat het een geode keus is.
    De Yolo lens presentaties was maar 1 game en de representatie was niet correct met de werkelijkheid.

    Op de Shemue 3 kickstarter pagina (helemaal onderaan):
    Can you make an open world game for just $2 million?
    No, we cannot make an open world game for $2 million. Shenmue will be produced using both the funds raised from the Kickstarter and through other funding sources already secured by Ys Net Inc. We are very sorry, but due to contractual obligations, details of outside investments will not be disclosed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ChaoticTeddy

    • 2 jaren, 1 maand geleden
    Yo mannen, mooie podcast weer. Wat ik me nog afvroeg, is of jullie wat meer duiding willen geven over verkoopcijfers. Ik vind het altijd moeilijk om te interpreteren wat het bijvoorbeeld betekent als jullie aangeven dat een spel bijvoorbeeld 9 miljoen verkoopt. Is dat veel of weinig? Kunnen jullie wat context geven, bijvoorbeeld wanneer een AAA titel succesvol is, en hoeveel spellen je daarvoor ongeveer moet verkopen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    water

    • 2 jaren, 1 maand geleden
    toch jammer dat ik niets over de tales games heb gezien op de E3, terwijl ze wel aanwezig zijn daar.
    al is het tales of festival ook al geweest met verschillende aankondigingen e.d.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.