Voormalige Quantic Dream-ontwikkelaar werkt aan As Dusk Falls

Voormalige Quantic Dream-ontwikkelaar werkt aan As Dusk Falls

De game As Dusk Falls werd vandaag tijdens de Xbox Games Showcase onthuld.

Het spel wordt ontwikkeld door Interior Night, een nieuwe studio die wordt aangestuurd door Caroline Marchal. Marchal werkte voorheen bij Quantic Dream, de studio achter Detroit: Become Human en Heavy Rain. Marchal was hoofd design voor Heavy Rain en Beyond: Two Souls.

As Dusk Falls volgt twee gezinnen die terechtkomen in een gijzeling ergens in Arizona, VS. Uiteindelijk moet het spel uitbeelden hoe "mensen groeien en in decennia kunnen veranderen". Het spel heeft nog geen releasedatum en komt in ieder geval naar Xbox-consoles en pc.

Watch on YouTube

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Deze gebruiker is verwijderd

0

Aanbevolen voor jou