"We blijven onze aandacht richten op het uitbreiden van de Call of Duty-franchise, naar meer consumenten over de hele wereld. 2011 willen we sterk beginnen met nog doorlopende verkopen van Call of Duty: Black Ops en andere titels uit de serie", aldus Hirshberg. "We hebben flink wat extra middelen ingezet om de Call of Duty-community volgend jaar de grootste hoeveelheid digitale content tot nu toe aan te kunnen bieden", vervolgt hij.

Om wat voor soort downloadbare content het gaat kon Hirshberg niet zeggen. Voor Call of Duty: Modern Warfare en Modern Warfare 2 kwamen er in totaal drie map packs uit. Ontwikkelaar Raven Soft, eerder verantwoordelijk voor games als Singularity en Wolfenstein, is onlangs ingekrompen en zou nu ingezet worden voor het maken van downloadbare content voor de Call of Duty-serie. 

Lancering

Call of Duty: Black Ops komt begin volgende week uit, op 9 november. Verschillende retailzaken openen hun deuren al om twaalf uur 's nachts om het spel te verkopen. Vorig jaar deed uitgever Activision hetzelfde met Call of Duty: Modern Warfare 2. Die game pakte de titel van snelstverkopende game ooit.