Nieuws

The Last of Us: Part 2-beelden getoond in vertrouwelijke kring

Nog geen beelden openbaar gemaakt

Geschreven door Cody van den Bogert op
Tijdens een conferentie voor managers van de Amerikaanse retailer GameStop zijn er nieuwe gameplay-beelden van The Last of Us: Part 2 getoond.

Het is inmiddels even geleden dat er nieuwe beelden van The Last of Us: Part 2 zijn vrijgegeven, maar dit blijkt recentelijk te zijn veranderd. Tijdens een evenement van Gamestop zijn er naar verluidt nieuwe gameplay-beelden gedeeld van The Last of Us: Part 2. Wat er precies is laten zien, is niet geheel bekend. De getoonde beelden worden beschreven als een dwarsdoorsnede van het langverwachte vervolg van The Last of Us.

In de tweet hierboven is een foto te zien die is genomen tijdens de conferentie. De Twitter-gebruikerhaakte later nog even in op het nieuws van de gedeelde beelden. "Alles wat ik tot nu toe kan zeggen, is dat de beelden voornamelijk de stealth-aspecten tonen en dat clickers in je voordeel gebruikt kunnen worden", vermeldt het Gaming Forte Twitter-account.

Veel meer is er helaas niet bekendgemaakt, alles wat is laten zien tijdens de conferentie van GameStop is immers vertrouwelijke informatie.

Ook de releasedatum is nog steeds niet officieel bekendgemaakt. De laatste geruchten wijzen op een release infebruari 2020, maar dit is nog niet bevestigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Samurai Shodown krijgt Switch-versie in Japan Life is Strange 2: Episode 4 - Faith verliest het geloof
9

Reacties op: The Last of Us: Part 2-beelden getoond in vertrouwelijke kring

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • shu-shu

    • 28 augustus 2019 11:42
    Can't wait…. Dit wordt zeker een klassieker!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hubertje

    • 28 augustus 2019 13:19
    Meh duurt voor mij allemaal veel te lang. Veel te vroeg aangekondigd de interesse is bij mij nu steeds minder geworden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 28 augustus 2019 13:30
    @hubertje De game wordt van lang wachten toch niet minder? Integendeel…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 28 augustus 2019 14:19
    @clandestine666 nee de game wordt er niet minder om maar snap t wel. Heb zo the Last guardian lang gevolgd qua ontwikkeling en interesse was compleet weg voor die game bij de release. Heb m tot vandaag nog niet gespeeld en ook nooit meer de interesse voor gekregen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 28 augustus 2019 14:38
    @Jumpman Hehe ok. The Last Guardian is echt een aanrader trouwens, toevallig een paar maanden geleden pas uitgespeeld. Doet imo niet eens echt onder voor Ico en SotC, het speelt een beetje als een combinatie van die twee. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 28 augustus 2019 18:06
    @clandestine666 wie weet als ie ooit bij ps+ zit 😉. Ico en shadow waren erg goed, beide op dag 1 gekocht en uitgespeeld. Alleen te vaak teleurgesteld door deze studio omtrent deze game. Houd n keer op denk ik dan 😅.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floppyhoofd_

    • 28 augustus 2019 15:24
    @hubertje zeker eens met deze statement 🤔 deel 1 staat absoluut in m'n top 5 beste games ooit. Maar 2 is zeker véél te vroeg aangekondigd. Van alles wat er nu nog van geshowed wordt heb ik meer zoiets van "heeft geen zin om te kijken want 2 woorden, 9 letters" 🤔 pluspunt is dan weer wel dat ik nu ook echt wel ga wachten tot ie in de uitverkoop is, scheelt m'n bankrekening weer en heel eerlijk kan ik er niet eens meer warm van worden. Dit geldt in mijn geval ook voor Death stranding en de FF7 remake.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 28 augustus 2019 20:46
    "ïk koop de game niet want ik moest er op wachten".

    Gamer-logic 101.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 28 augustus 2019 22:16
    @casualkiller

    Haha echt heh, logica van sommige mensen hier is ver te zoeken.

    Cmon man, iedereen die The Last of us heeft gespeeld wil en zal deze game moeten spelen!!